|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: StavmikserVi har en fra Bosch. Vi fikk den i julegave for et par år siden, og jeg ergrer meg litt over at vi ikke har kjøpt en tidligere. Vi bruker den hver uke, mest til å lage supper og grønnsaksmoser. Den er i plast og vi bruker den rett oppi kjelen.
|
|
|
#43 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: StavmikserJeg har denne stavmikseren fra Wilfa og er veldig fornøyd med den, den er i mye bruk. Jeg bruker både elektrisk håndmikser, blender, food processor og kjøkkenmaskin ofte, men alt til sitt bruk.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 05-03-12 kl 17:49. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: StavmikserVi fikk stavmikser til bryllupet vårt i 99. Den brukes til supper, rører, frukt og bærmos og diverse blandinger. Vi har den i bruk flere ganger i uka. Nå er den helt utslitt, og har begynt å slure, så det står ny fin stavmikser på innkjøpslista. |
|
|
|
![]() |
|
|