Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-12, 20:38   #761
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Veldig fin kjole, slaraffen!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 05-03-12, 09:50   #762
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ups

Sist redigert av gnuri : 05-03-12 kl 18:56.
gnuri er ikke aktiv  
Gammel 05-03-12, 10:47   #763
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Du må trykke på dette bildet, og så lime inn linken, gnuri:

Gammel 05-03-12, 12:53   #764
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte meg ny vårjakke/tynn parkas på fredag, det har jo vært så herlig vær i det siste og høye temperaturer. Lik som under, men i fargen sand.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg danielle jp.jpg (60,3 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg danielle_jeanpaul.jpg (70,4 KB, 368 visninger)
Gammel 05-03-12, 16:07   #765
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Absalone: Den var lekker, virkelig! Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt og hva du betalte? Jeg trenger i grunnen alt fra topp til tå i år.

Gammel 05-03-12, 18:19   #766
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Klart du kan spørre!

Kjøpte den på Match; den er fra Jean Paul og koster 1 999,-. Litt i overkant av hva jeg hadde planer om, men da jeg fant den klarte jeg ikke la være - fant ingenting jeg lite like godt eller som satt like fint, så jeg måtte pent gå tilbake og unne meg den. Angrer ikke et øyeblikk!!

Gammel 05-03-12, 18:49   #767
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Juhuu fikk det til

Sist redigert av gnuri : 05-03-12 kl 18:56.
gnuri er ikke aktiv  
Gammel 05-03-12, 18:50   #768
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Absalone- den var skikkelig fin

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 05-03-12, 18:54   #769
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Ups

Hvorfor kommer ikke bildet frem når jeg klikker på kopier bilde??

Her! Jeg fjernet [url]-taggene. Du skal bare ha [IMG]-tagger rundt en sånn adresse.

Gammel 05-03-12, 19:00   #770
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Jepp- jeg skjønte det- hadde kopiert bildet i stedet for bildeadressen

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Her! Jeg fjernet [url]-taggene. Du skal bare ha [IMG]-tagger rundt en sånn adresse.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 05-03-12, 19:02   #771
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Klart du kan spørre!

Kjøpte den på Match; den er fra Jean Paul og koster 1 999,-. Litt i overkant av hva jeg hadde planer om, men da jeg fant den klarte jeg ikke la være - fant ingenting jeg lite like godt eller som satt like fint, så jeg måtte pent gå tilbake og unne meg den. Angrer ikke et øyeblikk!!

Den jakken sto jeg og tittet på for noen dager siden, men hadde ikke råd akkurat nå. Men blir ikke overrasket om den plutselig henger i gangen her hjemme.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 05-03-12, 19:18   #772
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Småsko!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 05-03-12, 20:09   #773
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Ups

Fine Gnuri.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 05-03-12, 20:21   #774
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpt meg jakke:

Lett vattert og vanntett, satser på at det blir en fin overgangsjakke.

Gammel 05-03-12, 21:38   #775
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Denne ble min sist uke. Knallfin. Nå må jeg finne en underdel som passer.

Gammel 05-03-12, 21:45   #776
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Erica- fin

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 05-03-12, 21:59   #777
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Erica: Den var fin. Har du eventuelt link til jakken ?

Gammel 05-03-12, 22:10   #778
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Erica: Den var fin. Har du eventuelt link til jakken ?

http://www.twentyfour.no/WebPages/Pr...NodeID=1001005

Gammel 05-03-12, 22:16   #779
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Takk. Den var skikkelig fin. Får vurderer om det blir ny jakke på meg.

Gammel 05-03-12, 22:17   #780
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Bluse fra Kappahl

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.