|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
This is normal!
|
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?
Men det er ikke lett å få med seg alle!
|
|
|
|
#43 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Ja, jeg skumleser i hvert fall gjennom hele tråden før jeg svarer. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
This is normal!
|
Jeg
|
|
|
|
#47 |
|
This is normal!
|
Jeg ser konturene av en spin off. "Leser du alle innlegg inkl. quoter i en tråd før du svarer?"
|
|
|
|
#48 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pfft, der er jo det jeg driver med når jeg retter prøver. Hodet mitt er fullt av mer eller mindre velformulerte tilbakemeldinger som jeg kan poppe ut ved behov. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Ikke alltid nei, men da tror jeg kanskje at jeg har skrevet det i innlegget mitt. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tøff
|
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Leser en tråd? Jeg forstår ikke helt, kan noen forklare? Ja, eller andre, det må ikke være noen.
|
|
|
#52 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Det varierer litt. Jeg leser ofte de første og siste sidene. Hvis tråden har sporet helt av på de siste sidene leser jeg meg bakover for å prøve å finne ut hva som skjedde. Mange ganger er jeg litt seint ute med å oppdage tråden og lar jeg da være å svare fordi det blir for teit å komme med et saklig innlegg etter en het debatt som har sklidd helt ut, eller etter flere sider med humor. Men, jeg leser trådene og ergrer meg over det første og koser meg med det siste.
|
|
|
#53 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Jeg har også den evnen at jeg kan abonnere på en tråd uten å skrive at jeg gjør det. :flink pike:
|
|
|
#54 |
|
Metallica!!
|
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Mnja stort sett, jeg har og lært den harde måten at tråder fort kan ta av mens man leser, og når man da endelig får skrevet det man har på hjertet så er det fullstendig malpassert i forhold til hvor diskusjonen er.
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Noen ganger svarer jeg uten å ha lest hele tråden. Gjelder særlig dersom jeg er veldig ivrig på å skrive svaret mitt. Er det en veldig lang tråd pleier jeg å lese gjennom den mer eller mindre nøyaktig for å se om det står noe kult noe sted, og for å se om svaret fortsatt er relevant. Er det en skriv-along-tråd så bare smetter jeg inn etter eget forgodtbefinnende slik som i dag da jeg fant 2011-barntråden. |
|
|
|
#57 |
|
Pauset
|
Katta sa det |
|
|
|
|
|
#58 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Stort sett, ja.
|
|
|
#60 |
|
Borte
|
Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Bare hvis jeg er interessert hva alle andre mener om temaet i tråden, eller hvis jeg ser at ting har sporet av og ikke vil komme med et "god dag mann, økseskaft"-svar.
|
![]() |
|
|