Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-12, 10:44   #181
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Jeg tror jeg registrerte meg på NM våren 2003, men jeg var på SG og SM et år eller to før det.

Gammel 05-03-12, 11:51   #182
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har vært med siden 2000. Jøss. SG, SM, NM og her.

Samme her - SG fra 2000, SM fra 2003, deretter NM.

Gammel 05-03-12, 11:56   #183
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Var vel forresten innom MB (Mitt Barn) EM (Endelig Mamma) osv også... det dukket jo opp "utbryterforum" som bare det en stund.

Gammel 05-03-12, 12:44   #184
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Startet på sg i 2003.

Gammel 05-03-12, 13:45   #185
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Jeg havnet vell først på sm, men kom på nm like etter. Dette var i 2004. Var med i samme klubb som Inagh og husker og era. I tillegg til flere andre som er nevnt her.

Gammel 05-03-12, 13:50   #186
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Var også på SG fra 2002 til 2005...

Gammel 05-03-12, 13:53   #187
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Meldte meg inn i NM i 2003 og det er jaggu snart 10 år siden.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:41   #188
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ja det er bare deg jeg husker fra det treffet. Var vi ikke en del folk?

Jo, tror vi var 10-12 stk.

Gammel 05-03-12, 21:21   #189
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var også i avisen med NM-treff. 15-20 damer med barnevogner møtte på den blå steinen saamme dag som TV hadde høstslipp på programmer. En journalist spottet oss og vi kom i avisen - husker ikke om det var BA eller BT. Flere som var der? Det var i september 2002.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 17:55   #190
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

og nå kom jeg på noen som jeg har tenkt mye på i årenes løp. Noen som vet hvor det ble av Nome og Nutte og Minni? Er de her underandre nick kanskje? Om ingen vil oute det så kan de jo sende meg en PM om noen kjenner dem. Jeg var forresten kjent både som monipen på NM og Maimor på SM.

Der sier du noe. Jeg hadde jo litt kontakt med Nutte (skiftet nick og kom tilbake til NM) for noen få år tilbake, må vel ha vært omtrent da Mellomste ble født, men siden intet sett. Nome skiftet jo også nick, men 8 år siden jeg hadde kontakt med henne på MSN sist, gitt. Jeg kunne også tenkt meg å visst hvor de tok veien.

Husker forresten nicket ditt fra NM.

Er det noen andre her fra november 2001-klubben, forresten?

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:04   #191
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg faktisk
På en steinaldermaskin og 32kb telefonlinje

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:46   #192
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på SM fram til september 2001 og på NM etterpå, men bare veldig sporadisk siden jeg ikke hadde nettilgang hjemme på den tida. Samme nick som her (som overalt, faktisk ).

Jeg hang vel litt i september 2001-klubben, men mest på tvillingsidene. Sluttet stort sett å bruke NM da tvillingforumet Dobbel Glede ble opprettet. Dette var altså på den tida da jeg av og til følte på at jeg har tvillinger; det gjør jeg absolutt ikke mer.

Gammel 06-03-12, 20:23   #193
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Min sg/sm/nm "karriere" startet ikke før i 2005, da beveget jeg meg inn i den verden. Før det var det canis som gjaldt. Og jeg tittet vel innom IRC i en liten periode, men jeg var stort sett bare på en lokal studentgruppe.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 21:12   #194
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg var på SM fram til september 2001 og på NM etterpå, men bare veldig sporadisk siden jeg ikke hadde nettilgang hjemme på den tida. Samme nick som her (som overalt, faktisk ).

Jeg hang vel litt i september 2001-klubben, men mest på tvillingsidene. Sluttet stort sett å bruke NM da tvillingforumet Dobbel Glede ble opprettet. Dette var altså på den tida da jeg av og til følte på at jeg har tvillinger; det gjør jeg absolutt ikke mer.

Husker deg godt fra NM.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 21:43   #195
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Husker deg godt fra NM.

Jeg husker deg også, som en av få.

Gammel 06-03-12, 23:57   #196
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Mirasol: Opus, ja! Og så var jeg på et treff på Jessheim i 2003, tror jeg det var. Men hva var nicket mitt igjen? :gullfisk:

Var det ikke Trille? Litt mindre sikker i dag, men mener vi snakket om at du følte deg rund som en bolle når du var gravid? Du var ikke det da forresten, du var kjempesøt!

Gammel 07-03-12, 09:12   #197
Philanne
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2012
Philanne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nå er jo jeg helt ny her, men er gammel SM/NM'er
Jeg meldte meg på SM våren 2001 (septemberklubben), og fulgte med over på NM da den startet, var ikke det senere den samme høsten? Begynte aktivt på SM igjen høsten 2002 og var der ut april 2003

Mitt tidligere nick var Caro.

Philanne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 09:18   #198
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på SM/NM fra høsten 2002 og noen år framover. Først i terminklubb februar/mars 2003, siden i terminklubb januar 2005.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 09:37   #199
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det skulle tatt seg ut. Avslutta ungdomsskolen for 10år siden. Kom i 06.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 09:42   #200
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg var på SG på slutten av 2002 begynnelsen av 2003.
Var på SM fra juni 04 og så en stund på NM i febbisklubben 05.

Samme nick da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.