Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hunder som går løs med eier

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-12, 22:04   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Jeg skjønner ikke helt den idéen om at man går ut i fra at hunden ikke er til bry helt til det motsatte er bevist. Det er kanskje lettere å tenke sånn med små hunder? Beistet mitt er av en sånn kroppsbygning at det er svært, svært naturlig å alltid ha ham i lenke, til tider stram lenke, for at omgivelsene skal være rolige. (Og da er det jo gjerne når det kommer en løs bikkje tuslende eller løpende rett på ham at det blir baluba.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 22:05   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg skjønner ikke helt den idéen om at man går ut i fra at hunden ikke er til bry helt til det motsatte er bevist. Det er kanskje lettere å tenke sånn med små hunder? Beistet mitt er av en sånn kroppsbygning at det er svært, svært naturlig å alltid ha ham i lenke, til tider stram lenke, for at omgivelsene skal være rolige. (Og da er det jo gjerne når det kommer en løs bikkje tuslende eller løpende rett på ham at det blir baluba.)

... men han er virkelig bare snill, altså!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 22:08   #3
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Dette har jeg tenkt på, løse hunder i forhold til de som går i bånd. Akkurat som at vesla ikke liker hunder, må det jo være en god del hunder som ikke liker at det kommer en løs hund løpende frem til dem.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 22:20   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg tror nok at det ligger noe der. Altså jeg trodde ikke at hunden ikke var til bry, for det kunne den jo åpenbart være, det er jo mange som er redd for hunder. Men ja, det var ikke alltid at jeg kallte ham inn når jeg møtte voksne mennesker. Jeg så nok litt an på typen menneske, tror jeg. Men jeg overvurderte nok min evne til å se om noen er redd for hund eller ikke. Det dere skriver skal jeg ta lærdom av. Jeg tror aldri det var noen som ropte etter meg eller sparket etter hunden min i hvert fall.

Ok, Katta, da vet du hvor jeg mener!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.