|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Avisenes kommentarfelt
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avisenes kommentarfeltHadde de enda bare vært på fære 8. mars, de er jo blåst hele året gjennom. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Avisenes kommentarfelt
Jeg vet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Avisenes kommentarfeltJeg gidder aldri lese kommentarene i avisene, de som har noe "vettugt" å si sier det ikke der uansett.
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Avisenes kommentarfelt
Jeg vet jo det, men i dag ville jeg gjerne vite (trodde jeg) hva 8. mars betydde for folk.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Avisenes kommentarfeltJeg beskytter meg selv mot ormegropene og lar være å lese. Jeg orker ikke. Folk er så fæle.
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: Avisenes kommentarfeltHuff, ja, det er helt forferdelig å se hvor ille det faktisk står til med holdningene til en del folk. Jeg blir så utrolig skuffet hver gang jeg leser kommentarfeltene.
|
![]() |
|
|