Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Edderkopp + Støvsuger = Sant ?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-12, 13:46   #1
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?

Gigantiske. Enorme. Du skulle ikke tro det var en norsk art. Jeg orker ikke finne bilder. Ti centimeter tror jeg de kan bli. Og de er feite også. Og lynkjappe. Og de kan bite.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 13:49   #2
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Gigantiske. Enorme. Du skulle ikke tro det var en norsk art. Jeg orker ikke finne bilder. Ti centimeter tror jeg de kan bli. Og de er feite også. Og lynkjappe. Og de kan bite.

Ikke akkurat det du tar med to tørk toalettpapir og skyller ned i do

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 13:50   #3
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tante Veronica, her.

Ikke akkurat det du tar med to tørk toalettpapir og skyller ned i do

Nei.

Gammel 09-03-12, 13:51   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har krypkjeller. Ganske høyt under taket, da, jeg må bare gå litt bøyd. En gang kom jeg på at hodelykt var en god idé, da jeg skulle hente noen hagemøbler.

Det var ikke noen god idé. Det jeg ikke vet har jeg mindre vondt av. Lommelykt i hånden lyser ned mot gulvet, ikke opp i taket.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 14:18   #5
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har krypkjeller. Ganske høyt under taket, da, jeg må bare gå litt bøyd. En gang kom jeg på at hodelykt var en god idé, da jeg skulle hente noen hagemøbler.

Det var ikke noen god idé. Det jeg ikke vet har jeg mindre vondt av. Lommelykt i hånden lyser ned mot gulvet, ikke opp i taket.

Herreguuuud!

Jeg går rett og slett ikke i kjelleren, jeg. Det får foreldrene mine gjøre.

Gammel 09-03-12, 14:04   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Du underdriver, 15-18 cm i diameter kan de bli!!!

Jeg døøøøøøør!!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.