Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produkter fra Sephora

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-12, 09:55   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Produkter fra Sephora

Er dette gode hudprodukter, eller er det bare noe humbugskit?

Gammel 10-03-12, 09:57   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter fra Sephora

http://www.sephora.com/browse/sectio...categoryId=B15

Det ser jo veldig bra ut, men er det det?

Gammel 10-03-12, 19:02   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Mener du egen merkevare Sephora, eller produktene de selger generelt? Jeg stoler absolutt på Sephora som kjede og butikk, jeg er innom å kjøper litt når jeg er i utlandet. Det er sikkert gunstig å handle fra den amerikanske nettsiden nå som dollar er så billig.

Gammel 10-03-12, 19:38   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Det er Sephoraproduktene jeg tenker på. Hudpleie ol.

Gammel 10-03-12, 21:59   #5
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg har prøvd noe av slunken, synes de er som andre "billigmerker" alla hennes&mauritz sine egne produkter eller andre litt rimelige merker. Helt greit, men ville ikke brukt bremsene tror jeg. Nå var ikke jeg inne på linken din, så vet egentlig ikke hva det var du tenkte på...

Gammel 10-03-12, 23:04   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Jeg har også på følelsen at de er som andre billigprodukter, men ei bekjent skrøt så av dem, så jeg måtte bare spør her inne.

Men bremser?

Gammel 10-03-12, 23:12   #7
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns de er bedre enn billigmerkene her hjemme. Men jeg kjøper vel mest andre ting på Sephora når jeg er der må jeg innrømme.

*lite hjelp gitt*

Gammel 10-03-12, 23:58   #8
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Jeg har prøvd noe av slunken, synes de er som andre "billigmerker" alla hennes&mauritz sine egne produkter eller andre litt rimelige merker. Helt greit, men ville ikke brukt bremsene tror jeg. Nå var ikke jeg inne på linken din, så vet egentlig ikke hva det var du tenkte på...

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har også på følelsen at de er som andre billigprodukter, men ei bekjent skrøt så av dem, så jeg måtte bare spør her inne.

Men bremser?

Hahaha iphonen min bytter om på ordene etter at jeg har skrevet dem, irriterende!! Slunkene skulle være produktene,og bremsene kremene...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.