Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ha! Gjør det etter meg du, Mauser!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-12, 23:26   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ha! Gjør det etter meg du, Mauser!

Var det vanskelig? Jeg har hatt lyst til å bytte innredning på badet her selv...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 01:39   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ha! Gjør det etter meg du, Mauser!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Var det vanskelig? Jeg har hatt lyst til å bytte innredning på badet her selv...

Å montere IKEA baderomsinnredning er ikke vanskelig i det hele tatt. Det har jeg gjort flere ganger. Det jeg gjorde sist, og som jeg kommer til å gjøre denne gangen også, er å montere skroget til servantskapet ferdig (uten skuffene/dørene montert) og deretter få en rørlegger til å koble på rør og sette på vasken. Jeg gjør ikke VVS-arbeidet selv.

Jeg har fått tilbud på 1500-2000 kroner for den jobben, så det er ikke allverdens til utgift.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.