|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie hus i DanmarkVi tenker på å gjøre det samme i sommer, så jeg lusker litt i tråden din, Taien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie hus i DanmarkVi leide helt sør i Danmark sist. Vi tok Kiel-ferja og kjørte 30 min inn i Danmark
![]() |
#5 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkDet høres fantastisk ut med svømmebasseng, men jeg ser for meg at det er rådyrt med oppvarmingen...
![]() |
#6 |
Drømmer
|
![]() Sv: Leie hus i Danmark
De er godt mulig, men for oss som elsker å bade så er svømmebasseng noe vi vil ha. Vi drar jo tidlig i juni å vet jo ikke om det er vrmt nok til å bade ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkDet var et heftig depositum da. Vi vil dra i slutten av juni, og som du sier så er det jo ikke sikkert det er varmt nok til å bade, men det hørtes LITT dyrt ut.
![]() |
#8 |
Drømmer
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkHer leide vi leilighet første gangen, litt slitte leiligheter da men de holdt på å pusse opp. Det var lekeplass ute, lekerom inne og utendørs og innendørs basseng. Det var helt supert. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|