|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Leie hus i DanmarkVi her i heimen har begynt å planlegge en aldri så liten familietur til Danmark i slutten av juni begynnelsen av juli.
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Leie hus i Danmarkhttp://www.feriepartner.dk/
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkVi har leid gjennom sologstrand.dk
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Leie hus i Danmarkhttp://www.sologstrand.dk/praktisk-i...safregning.htm
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkDet hørtes veldig bra ut Ru. Dette skal jeg sjekke ut.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie hus i DanmarkVi har pleid å leie hus gjennom novasol og er kjempe fornøyd. Vi liker oss veldig god i Blåvand, en rolig og koselig by. Ligger mot vestkysten ganske langt nede i Danmark. Når vi har hatt tilholdssted der har vi hatt dagsturer til Tyskland og legoland og løveparken har vært i grei kjøreavstand (ca 6mil til legoland).
![]() |
#10 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkHadde styrt unna vestkysten, om dere ikke liker det surt og kaldt. Falster er fint. Marielyst: http://www.visitlolland-falster.com/.../marielyst.htm
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkVi har for øvrig leid hus på Grenå Strand. Det er i Djursland/Mols-området, ikke langt fra Ebeltoft og Djurs sommarland.
![]() |
#12 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkAlt dette skal sjekkes ut.
![]() |
#14 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkSjekk ut www.friferie.dk vi har bestilt med dem til Italia, men de har jo div til leie i Danmark også.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie hus i Danmark
Veldig fint område og mye å finne på med barn der.
![]() |
#16 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Leie hus i DanmarkDere er knupper altså!
![]() |
#17 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Leie hus i DanmarkVi tenker på å gjøre det samme i sommer, så jeg lusker litt i tråden din, Taien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie hus i DanmarkVi leide helt sør i Danmark sist. Vi tok Kiel-ferja og kjørte 30 min inn i Danmark
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Leie hus i DanmarkVi liker Sjelland veldig godt. Men etter to påsker (kan det heter det? Høres helt rart ut.) har vi vært i Søndervig på vestkysten. Der synes jeg det er fantastisk flott. Men jeg aner ikke hvordan det er på sommeren der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Leie hus i Danmark
Vi leide et lite og helt kurant hus på vestkysten i 2010 gjennom disse, en veldig stille og fredelig plass som var perfekt for oss i alle fall. Ikke langt unna Lemvig, og selv om det var usentralt i forhold til parker og sånt er jeg så glad i vestkysten at jeg gjerne drar tilbake. (Det var type 1,5-2 timer til feks Legoland eller Djurs sommerland, og Ålborg.) Men veldig billig, vi hadde leid huset i 9 dager for 2,600,- og strømmen endte på ca 200,- så det syns jeg da ikke var så galt. Vi fikk igjen ca 800,- av depositumet i alle fall. Og vi dusjet mye, og kokte mye vann (Guttungen var jo 5 mnd og flaskebarn.)
![]() |
|
|