Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du bilder av barna på arbeidsplassen?
Ja, selvsagt 70 41,18%
Nei, kollegene mine har ingenting med å se mine barn. 3 1,76%
Nei (annen grunn) 59 34,71%
Nei, jeg har ingen fast arbeidsplass 12 7,06%
Hadde før, men ikke nå. 11 6,47%
Vil gjerne ha, men det går ikke. (Spesifiser) 7 4,12%
Flaggstang 12 7,06%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-12, 14:46   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?

Ja, har du?

Hvorfor? Evt. Hvorfor ikke?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:47   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?

Nei.
Jeg har som bakgrunnsbilde på pcen min, det holder.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:47   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har utskrifter av ymse bilder på oppslagstavlen min, og så er bakgrunnsbildet på PC-en et bilde som Poden er med på. Bakgrunnsbildet på telefonen også.

Hvorfor? Seriøst?

Gammel 13-03-12, 14:47   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, har de som bakgrunnsbilde på jobbmobilen.
Har noen tegninger hengende på veggen som de har tegnet.

Gammel 13-03-12, 14:48   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde og kommer nok sikkert til å ha når jeg en gang blir yrkesaktiv. Hvorfor? For at alle kollegane mine skal få se hvor vakkert avkom jeg har, selvsagt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:48   #6
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Nei - jeg roter sånn på pulten min så et bilde av ungene ville fort havnet under noen papirer. *flau*

Jeg har dem ikke som bakgrunn på PC-skjermen en gang. *dårlig mor*

Iler inn igjen og forteller at jeg pleier å spille av "Den finaste eg veit" i femåringens versjon for de fleste klassene jeg har. Det er jevngodt med skrytebilde.

Sist redigert av Darth : 13-03-12 kl 14:54.
Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:50   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jepp.

Fordi de er så fine. Jeg har de som bakgrunnsbilde på PCen også, så alle har mulighet til å skryte av de fine ungene mine hver gang jeg holder en presentasjon eller noe.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:51   #8
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Jeg har eget kontor med mye veggplass og har et fint bilde av jentene der, i tillegg til flere tegninger som de har laget til meg. Fordi det er fint å se på og selvsagt fordi jeg synes at alle skal beundre mine barn.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:52   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Nei, men burde kanskje hatt det. Har en tegning eldste har tegnet da.

Gammel 13-03-12, 14:54   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en oversiktskalender på veggen hvor det er et bilde av alle barna mine samlet på toppen. Så jeg har ett bilde av dem på veggen på jobben. Koselig å ha et bilde, også har jeg eget kontor som det er lite folk innpå annet enn kollegaer innimellom.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:56   #11
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Men jeg har barnehagekunst på veggen Ingen grunn til at jeg ikke har bilder altså, har bare ikke kommet så langt at jeg har dekorert kontoret mitt ennå, kanskje på tide, jeg har vært her i over 6 mnd nå

Gammel 13-03-12, 14:56   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvorfor? Seriøst?

Her la jeg opp til svaret:
Det er en del av min utstrakte fasadebyggingsvirksomhet.

Nei, seriøst: Det kan jo være ulike grunner til at man har bilder av barna sine på arbeidsplassen.

Gammel 13-03-12, 14:57   #13
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke hatt det før nåværende jobb, har det altså må hovedsakelig fordi jeg blir ofte spurt om ungene. Bytter ut innimellom.

Viser bilder av ungene i lunsjen også på mobilen, men det er til interesserte tilhørere som like naturlig pusher blilder av unger, bikkjer og båter. Sånn blir det når gode kollegaer ikke har hverandre på FB.

Gammel 13-03-12, 14:59   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På pc-en har jeg champagne som bakgrunnsbilde. Det er definitivt et ledd i min fasadebyggingsstrategi.

Gammel 13-03-12, 15:00   #15
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, jeg har eget kontor så har plass til både bilde av lillegutt og tegninger han har laget.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:00   #16
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg har det. Fordi jeg synes det er hyggelig.

Har eget kontor hvor jeg ikke har møter e.l., kun evt noen kollegaer som kan komme innom. Utstrakt fasadebygging kan det dermed neppe kalles.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:02   #17
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men jeg har av Brett Anderson.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:11   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Her la jeg opp til svaret:
Det er en del av min utstrakte fasadebyggingsvirksomhet.

Det var i grunnen det andre alternativet mitt til svar. Men det er så få utenom meg selv som ser bildene på oppslagstavlen min, så jeg er redd effekten er heller liten.

Gammel 13-03-12, 15:15   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg har et bilde av barna på oppslagstavlen min. Og et bilde av de andre barna (elevene) også, faktisk.

Litt av grunnen er vel at det er hyggelig å vise dem fram og så er det hyggelig å ha noe personlig på arbeidsplassen. Har også en kaffekopp og en krukke som det ene barnet har laget, f.eks.

Gammel 13-03-12, 15:21   #20
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg har nesten ikke papirbilder ellers heller.
Har noen årganger julekortbilder på fellestavla med barnet på.

Det skal nok mer enn noen bilder til for å forskjønne kontorpulten min *sjuske*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.