Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Teofelias tråd om York og området rundt

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-12, 17:00   #17
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teofelias tråd om York og området rundt

Ååååh..... Var der for mindre enn en måned siden og besøkte min 18- årige sønn som går 2. året på videregående på York College. Det var en fantastisk by. Bare sentrum av byen var en severdighet i seg selv. Jeg har såååååå lyst til å dra dit eeen gang til. Vi bodde midt i byen og det gikk busser omtrent hvor du ville.

Etter denne tråden fikk jeg ikke mindre lyst. Takk for at du delte Teofelia. FP-tur til York med deg som guide kanskje he he....

Vet ikke om du nevnte dette, men Ghostwalk er også en spennende severdighet http://www.ghostwalkyork.co.uk/.
Jeg var ikke i form til den runden der, men mine to tenåringer var med og syns det var helt topp. Jeg ble oppdatert da vi gikk i York dagen etter på enkelte historier.

I hagen rundt York Minster var det massevis av ekorn. De hadde gode dager, fordi mange matet dem. Ekornene jobbet iherdig med å grave ned overskuddsmaten.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.