|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Og er du fornøyd med kvaliteten?
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Her har snuppa HH jakke og bukse. Med vannsøyle 15 000. Så da erstatter det i grunn regnklærne. Men har ett ekstrasett fra Reflex liggende.
|
|
|
#4 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Vi har også brukt Reflex, og vært fornøyd med det. Men hun trenger nytt nå, og proklamerte at hun ikke ville ha sånt barnslig regntøy denne gangen.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?
OBS! har HH overtrekksbukse og jakke, og de er ikke så hinsides dyre altså.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Om du see side 20 her: http://kundeavis.coop.no/aviser/obs/...de/?sapid=2342
|
|
|
#8 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Jenta mi på 2-trinn har fortsatt samme regndress som hun brukte i første. 199,- på H&M, og hun har enda til gode å bli våt i den faktisk...
|
|
|
#9 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Det blir jo bare hull i de HH buksene. Hvertfall de vi har hatt. Bretten inni buksa gnisser hull i ytterstoffet.
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Snuppa har hatt sin bukse siden i sommer, og det har gått greit hittil
|
|
|
#11 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Eldste nekter å bruke regnbukse,og har skjønt at hun ikke er den eneste i sin klasse. Så jeg har vært å kjøpt HH bukse med 15000 vannsøyle. Så håper jeg den blir brukt.
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Snuppa har skalljakke fra Isbjørn, og så må jeg innrømme at hun ikke har noen regnbukse nå. Hun har vokst fra den hun brukte i fjor høst.
|
|
|
|
#14 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Her har hun Helly tec jakke og bukse. Er superfornøyd, og hun bruker det hver dag - bor på vestlandet ;-) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Poden har hel Reimatecdress (hans favoritt), og Bergans Stallo jakke og Reimatec+ bukse. Jakken og buksa ser han på som reserve. Han foretrekker hel dress.
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det det som skjer, ja? Våre siste to bukser har nemlig fått hull der, siste brukt kun noen få ganger. De er kjøpt i fjor på salg, så jeg gidder ikke klage.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Hun har POP skalljakke og skallbukser fra Skogstad og HH tech. Bruker ikke vanlig regntøy. Her vi bor kan vi omtrent regne med regn daglig, så da er det greit å kle i skallklær så vet jeg at hun er tørr uansett vær. Vi har en Lindex skalljakke i reserve og en HH tech jakke som er i minste laget. En av de skal henge på skolen som skift sammen med HH buksen med et par hull som jeg nå har lappet.
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Sv: Hva slags regntøy har din første-/andreklassing?Storebror har ikke mindre enn to Reflex regnsett, ett på skolen og ett hjemme. Det funker bra. Han har også en Reimajakke som tåler en del vann, og en overtrekksbukse av en eller annen type, ikke skallbukse, men tåler litt fuktighet. Han hadde en sånn HH bukse som er beskrevet her, jeg reparerte den vel mellom bena 10 ganger den sesongen pga den sømmen. |
|
|
|
![]() |
|
|