|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Jeg klarer ikke bake muffins!Stort sett så kjøper jeg de ferdigpakkene, så utrolig lettvint, men jeg er ikke helt begeistret for smaken. Har prøvd å bake de fra bunnen av noen ganger. Tror jeg lyktes for noen år siden... Men etterpå... Forrige gang ble de borte i formene under steking |
|
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Har du brett til å sette formene i? Sikter du melet? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Jada, har brett og de ser ikke så verst ut. Sikter mel og gjør alt som står i oppskriften.... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Blander du dem bare lett sammen? Muffinsrøre skal bare såvidt sammenblandes.
|
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Jo da, ALLE klarer å bake muffins! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stiv
|
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Jeg kan heller ikke bake muffins, bare alt annet.
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Mikse lett sammen....oida...blandet veldig godt jeg...kanskje derfor den noe seige konsistensen med andre ord.... Det har sluttet å flyte over for meg, det gadd jeg bare vaske en gang og muffinsbrett er genialt... Men holder meg til ferdigmix jeg... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Ja, røren skal være klumpete. Har du rørt den glatt, så har du rørt for mye.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Disse får du ikke gjort galt på, sønnen min lagde dem selv i en alder av 3-4, og bonusbarna på 5 svisjet dem helt greit sammen de også (med hjelp til målinga såklart). Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 19:12. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Herlige bilder!! Skjønner det må bli et par muffinsforsøk til.... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Oppskriften på "det søte liv" er god.
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Jeg klarer ikke bake muffins!Mine har aldri blitt brune.
|
![]() |
|
|