|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan definerer du romantikk?
Definitivt romantikk
|
|
|
|
#24 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvordan definerer du romantikk?Jeg skal definitivt vise denne diskusjonen til et vennepar jeg kjenner. De trenger å friske opp parfølelsen litt. Har jeg hørt.
|
|
|
#26 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gjør, hjerteformet mat er romantisk. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Jeg synes denne type hverdagsromantikk er den beste.
|
|
|
#28 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvordan definerer du romantikk?Hverdagsromantikk. Helt klart!
|
|
|
#30 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Det går for romantisk i min ordbok i hvertfall!
|
|
|
#31 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hvordan definerer du romantikk?Romantikk er enkelt. Det er kunnskap og det er evnen til å handle utifra denne.
|
|
|
#32 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan definerer du romantikk?For meg er egentlig romantikk i to kategorier. Den ene er det mange beskriver her, små eller store ting man gjør for å gled hverandre, gjerne med det som grunnlag at man kjenner hverandre godt og gjør noe som er helt spesielt for den andre. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvordan definerer du romantikk?Når han koster bilen min for snø før han drar på jobb en time før meg.
|
|
|
#35 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvordan definerer du romantikk?Jeg er enig med dem som beskriver hverdagsromantikken som små gleder bare fordi. Ellers er vår form for romantikk å sitte i sofaen med hvert vårt glass vin, god musikk og Den Gode Samtalen. Det har vi blitt riktig flinke på. Eller også, som i går: Ta utgangspunkt i felles interesser og humor, dresse seg opp med sebratights (han), miniskjørt (jeg), armbånd og nagler, gå på glam-konsert og være litt smågale sammen.
|
|
|
|
#36 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hvordan definerer du romantikk?Når han legger et teppe over meg så jeg ikke skal fryse hvis jeg sovner på sofaen, når han bare plutselig ut av det blå sender en fin sms fra jobb, når han lar meg sove på lørdagene, når han fyller bensin på bilen før jeg skal bruke den, det er sånne ting som jeg synes er superromantisk.
|
|
|
#37 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvordan definerer du romantikk?Jeg har alltid sagt at jeg ikke er romantisk og at heller ikke mannen eier snev romantiske gener, men etter å ha lært hva romantikk egentlig er, så ser jeg at jeg har en ganske romantisk mann. Og han er mer romantisk enn meg. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hvordan definerer du romantikk?På tirsdag var jeg særdeles romantisk når jeg uoppfordret kjøpte inn øl og chilinøtter til kveldens store fotballkamp
|
|
|
#39 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hvordan definerer du romantikk?Når ejg tenker romantikk ser jeg umiddelbart for meg de standard svulstige tingene: god mat med vin, blomster og lys osv.
|
|
|
#40 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvordan definerer du romantikk?Romantikk er ikke nødvendigvis levende lys eller blomster. Det er å gjøre litt stas/oppvarte/glede partneren sin. Pene ord? En nyinnkjøpt film partneren kommenterte at var bra, ny drill? Tegn og signaler som viser at man blir prissatt av partneren sin, da er han eller hun romantisk i mine øyne.
|
![]() |
|
|