|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til road trip Oslo - FredrikstadJeg har roadtripforslag, men har dessverre ikke kart foran meg, så det er mulig jeg har stokket litt om på naturlig rekkefølge. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
This is normal!
|
Sv: Tips til road trip Oslo - FredrikstadTurban Smukk, fantastisk! Dette må printes ut, så skal vi se hva vi rekker.
|
|
|
|
#44 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til road trip Oslo - Fredrikstad
Hehe. Jeg tok med nærmest rubbel og bit, som du ser. Litt som en spøk, men det er fine steder alle sammen, altså (jeg har ikke vært på den kolonialen da). |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#46 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til road trip Oslo - FredrikstadJeg tror Ramme gård driver med ombygging for tiden så jeg er ikke helt sikker på at det er verdt turen nå. Men støtter forslaget om lunsj i Son og shopping på Outleten.
|
|
|
#48 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Tips til road trip Oslo - FredrikstadViss du køyrer Gamle Mossevei, bør du stoppe på Nesse, innerst i Bunnefjorden. Der sel dei dei største softisane i verda og det er ikkje mogleg å spise opp heile isen. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
This is normal!
|
|
|