|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Noen som har oppskrift på en god gryte med fisk?? |
![]() |
![]() |
#2 |
Originala
|
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Ingen oppskrift, men jeg laget en tomatisert gryte med løk, gulrøtter, hvitløk, brokolli, poteter, hermetiske tomater, litt tomatpuré, matfløte, sukker, salt, pepper og torsk. Det ble veldig godt. Og hadde blitt enda bedre hvis jeg hadde greid å ikke koke/røre istykker alle fiskestykkene. Lillemor er ikke så glad i gryter med alskens ingredienser og lette febrilsk etter fiskebitene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Jepp! Isets SEIEGRYTE
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?God og superenkel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Sikkert godt med fløte og sånt også i den der, ser jeg nå som jeg så de andres svar. Jeg driver ikke med melkeprodukter, så lite av denslags hos oss (bortsett fra havrefløte, da) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Pønkechilligryte med torsk.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Her var det mange gode forslag dere. |
![]() |
![]() |
#10 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?
Dette lagde eg i dag, og det blei godt! Brukte torsk i blokk. Veldig barnevenlig - litt i gate med fiskeboller i kvit saus egentlig, men med skikkelig fisk.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Denne er hvertfall veldig god, synes vi |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Veldig enkelt, men godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Ei av mine favoritter er denne: (eg er ein slumpar, så eg at ikkje nøyaktig oppskrift). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Gryte med fisk av et eller annet slag - anyone?Enkel og god karritorskegryte:
![]() |
|
|