|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg veldig over naboens kjæreste som alltid må stoppe rett utenfor her og tute når han skal hente dama si. Og nei, de er ikke 18-20 år, de er nærmere 50 tror jeg. Dette gjøres til alle døgnets tider, fra tidlige morgenen til sene kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg forresten over rottene her i boligområde. Jeg har heldigvis ikke sett de, bare kjørt rundt i bilen med de i.
![]() |
![]() |
#3 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store irritasjonstråden
Jeg irriterer meg også over nabon som lar hunden og kaninen gå løs slik at de driter ned hagen min. Jeg er lei av å gå rundt og plukke opp andres dritt!
![]() |
#4 |
Originala
|
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg over at enkelte er så innmari treige når de skal gjennom sikkerhetskontrollen på flyplasser. Alle VET at nøkler skal ut av lommene, sko med metall i må tas av, jakker og belter skal av og jeg vet ikke hva. Hvorfor må enkelte vente med dette til det er deres tur til å gå gjennom kontrollen? Det forsinker ganske mye når det er kø og mange bruker et halvt minutt mer enn nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
Ja. Og at de må stå slik at de sperrer inngangen fullstendig mens de tar av seg skoene slik at vi som har tenkt litt må vente enda mer.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irritererer meg over at svært få bruker blinklys for tiden og om de bruker det så blinker de ETTER at de har svingt over i avkjøringsfilen. Særlig i et kryss ved jobben min som er veldig traffikert som det er vanskelig å komme over på når jeg skal hjem.
![]() |
#7 |
Fabelaktig
|
Og jeg irriterer meg grønn over de som bremser før en avkjøring og blinker etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
frakoblet
|
Øh, så sjelden som jeg flyr så vet jeg ikke det.
![]() |
#9 |
Originala
|
Det kan så være, men når du har sett person etter person bli stoppet og bedt om å tømme lommer og ta av belte, så ville det trolig gått opp et lys for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
frakoblet
|
Jeg har aldri tømt lommer eller tatt av beltet.
![]() |
#12 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg over at mannen min sannsynligvis må jobbe i helga. Jeg haaaater helgejobbing!
![]() |
![]() |
|
|