Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den store irritasjonstråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 23:01   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store irritasjonstråden

Jeg irriterer meg veldig over naboens kjæreste som alltid må stoppe rett utenfor her og tute når han skal hente dama si. Og nei, de er ikke 18-20 år, de er nærmere 50 tror jeg. Dette gjøres til alle døgnets tider, fra tidlige morgenen til sene kvelden.

Også irriterer jeg meg over de som lar hunden sin stå i hundegården og bjeffe og bråke kveldene gjennom.

Og til slutt irriterer jeg meg også over all kattelorten som finnes rundt omkring på tomta vår. Skulle ønske at folk som har katt i boligfelt lærte kattene sine å gå på katte-sand hos seg selv...

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:13   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg irriterer meg forresten over rottene her i boligområde. Jeg har heldigvis ikke sett de, bare kjørt rundt i bilen med de i. Foreløpig skade påført av rottene er beregnet til 20.000 kr.

Gammel 27-03-07, 23:16   #3
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Og til slutt irriterer jeg meg også over all kattelorten som finnes rundt omkring på tomta vår. Skulle ønske at folk som har katt i boligfelt lærte kattene sine å gå på katte-sand hos seg selv...

Jeg irriterer meg også over nabon som lar hunden og kaninen gå løs slik at de driter ned hagen min. Jeg er lei av å gå rundt og plukke opp andres dritt!

Gammel 29-03-07, 21:57   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg irriterer meg over at enkelte er så innmari treige når de skal gjennom sikkerhetskontrollen på flyplasser. Alle VET at nøkler skal ut av lommene, sko med metall i må tas av, jakker og belter skal av og jeg vet ikke hva. Hvorfor må enkelte vente med dette til det er deres tur til å gå gjennom kontrollen? Det forsinker ganske mye når det er kø og mange bruker et halvt minutt mer enn nødvendig.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 23:02   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg irriterer meg over at enkelte er så innmari treige når de skal gjennom sikkerhetskontrollen på flyplasser. Alle VET at nøkler skal ut av lommene, sko med metall i må tas av, jakker og belter skal av og jeg vet ikke hva. Hvorfor må enkelte vente med dette til det er deres tur til å gå gjennom kontrollen? Det forsinker ganske mye når det er kø og mange bruker et halvt minutt mer enn nødvendig.

Ja. Og at de må stå slik at de sperrer inngangen fullstendig mens de tar av seg skoene slik at vi som har tenkt litt må vente enda mer.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 23:09   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg irritererer meg over at svært få bruker blinklys for tiden og om de bruker det så blinker de ETTER at de har svingt over i avkjøringsfilen. Særlig i et kryss ved jobben min som er veldig traffikert som det er vanskelig å komme over på når jeg skal hjem.

Gammel 31-03-07, 22:19   #7
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg irritererer meg over at svært få bruker blinklys for tiden og om de bruker det så blinker de ETTER at de har svingt over i avkjøringsfilen. Særlig i et kryss ved jobben min som er veldig traffikert som det er vanskelig å komme over på når jeg skal hjem.

Og jeg irriterer meg grønn over de som bremser før en avkjøring og blinker etterpå.

Jeg irriterer meg også over eldre mennesker som ikke innehar begrep om normal køkultur.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 23:11   #8
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, så sjelden som jeg flyr så vet jeg ikke det. Og det er sikkert flere med meg.

Jeg irriterer meg heller over dem som står til venstre i rulletrappen, dem som sitter ytterst på treerraden på trikken og ikke flytter seg når de ser at jeg står og vil sitte på det ledige setet mellom. Og så irriterer meg meg enda mer når de motvillig vrir knærne ut mot midtgangen og mener jeg skal presse/åle meg forbi. Den vridningen klarer jeg ikke, så da må jeg be dem om å flytte seg helt vekk sånn at jeg kan komme forbi. Hvorfor kan de ikke bare hoppe en plass inn?

Ja, og så irriterer jeg meg over butikkpersonale man må nøøøøøde om hjelp fordi de står og ser seg i speilet eller later som de er veldig opptatt med å henge ut varer. Og ikke minst over ekspiditrusene som kommer til for å få unna køen og henvender seg til den som står BAK MEG I KØEN! Jeg tenker veldig mye stygt om de frekkingene som står bak meg og hiver seg frem for å snike. Jeg mener - hallo?

Videre irriterer jeg meg stort over folk som ikke bruker blinklys. Spesielt i rundkjøringer. Jeg står og venter på å kjøre inn, og så skal idioten rett til høyre.

Gammel 29-03-07, 23:19   #9
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Øh, så sjelden som jeg flyr så vet jeg ikke det. Og det er sikkert flere med meg.

Det kan så være, men når du har sett person etter person bli stoppet og bedt om å tømme lommer og ta av belte, så ville det trolig gått opp et lys for deg.

Gammel 29-03-07, 23:23   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan så være, men når du har sett person etter person bli stoppet og bedt om å tømme lommer og ta av belte, så ville det trolig gått opp et lys for deg.

Jeg har aldri tømt lommer eller tatt av beltet. Men så har jeg ikke flydd etter de nye idiotreglene kom.

Gammel 29-03-07, 23:21   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ja. Og at de må stå slik at de sperrer inngangen fullstendig mens de tar av seg skoene slik at vi som har tenkt litt må vente enda mer.

Gammel 29-03-07, 23:09   #12
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg irriterer meg over at mannen min sannsynligvis må jobbe i helga. Jeg haaaater helgejobbing!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.