|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?De er onde.
|
|
|
#122 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?
|
|
|
|
#125 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Ei venninne av meg flyttet fra Finnmark til Oslo-området for noen år siden. Hun hadde vel ikke bodd sørpå i mer enn noen uker, da jeg fikk følgende hysteriske SMS fra henne:
|
|
|
|
#126 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg har edderkoppradar så det holder, er det en edderkopp i rommet jeg befinner meg, så VET jeg det ...selv om jeg ikke har sett den enda. Og jeg akkurat der har jeg forøvrig øyne i nakken, for så fort den er i nærheten av å kunne bli oppdaget, så SER jeg den!!!
|
|
|
#127 |
|
Slumrende Ullteppe
|
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 13-03-12 kl 17:49. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Jeg har vokst opp med at det betyr ulykke å drepe edderkopper jeg....
|
|
|
#129 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Stompen; du er unormal!
|
|
|
#130 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Har hørt det før ja
|
|
|
#131 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Æsj.. det er omtrent dekkende for min holdning til dette. De er vemmelige og uberegnelige og frekke som fy, men jeg klarer helt greit å avlive dem. Jeg synes de med stor kropp er verre enn dem med lange bein, de minner meg i grunnen mer om høyhester som jo er hyggelige dyr.
|
|
|
#132 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Hmm...ekkel tråd siden jeg nettopp har flyttet inn i sokkelleilighet for første gang |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Hvorfor i heiteste helvete leste jeg denne tråden før jeg skal legge meg?? |
|
|
|
|
|
#134 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Det er mange av dem her ....det datt just en gedigeb nyvasket og druknet jævel ut av vaskemaskinen da jeg skulle henge opp tøy
|
|
|
#136 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?De har åtte, så du kan egentlig bare velge hvilket par du vil se dypt inn i. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?ÅÅÅ de er fæle. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Hoppeedderkopper har faktisk syn på høyde med pattedyr. Det er ganske kult. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?:grøss:
|
|
|
#140 |
|
awesom
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?En jævel hadde sneket seg oppi skittentøykurven da jeg skulle sette på en maskin klær. Både mann og barn ble vettskremte av de redselsfulle hylene fra vaskerommet og kom styrtende ned for å se om jeg hadde skadet meg alvorlig. Alle tre lo rått av den bleike mora som sto på en krakk og skalv.
|
![]() |
|
|