|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre
Åh, så kult!
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreDen kjolen jeg tenkte på er mer strandkjole enn 17. mai. Jeg kjøpte en jeg. Grå, rett over kneet med blonder ytterst på hele kjolen. |
![]() |
![]() |
#23 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreJeg synes svarte, tette strømper hørtes litt kjedelig ut.
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreAnnet enn svart? |
![]() |
![]() |
#25 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre
![]() |
#26 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreÅh dere skulle sett min far altså! I tettsittende lilla slengbuksedress
![]() |
#27 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreJeg har en del grå strømper, ganske tette, det er fint til grå kjole og svarte sko hvis man treffer med grånyansen. Ikke så gøy som lilla strømper, men mer vårlig enn svarte strømper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreJeg skal ha på en av mine Mette Møller slå-om kjoler (kjøpte den grønne fra vårens kolleksjon). Gutten vil ha grå dress. Den blir handlet inn hos Dressmann rett før den store dagen - han vokser som kål for tiden - og så har han en haug skjorter som han aldri bruker.
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreJeg har faktisk lilla strømper. Grå også. Jeg skal prøve dem til kjolen jeg. |
![]() |
![]() |
#30 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreJeg syns han kan det. Min vil sikkert helst ha joggesko, men der har jeg tenk å sette grensen.
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreJoggesko blir nei. Men jeg er truandes til å si ja til skatesko i sort. Jeg gikk jo kun i armyboots. |
![]() |
![]() |
#32 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreHøvdingens pensko er Dr. Martens. Men jeg anbefaler å gå dem inn skikkelig først, ellers får han en smertefull konfirmasjon.
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreGå inn Dr. Martens ja. Der kom det noen minner fra fordums tider. |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreNye skatesko til dress=ja. Doc Martens, nja, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødreDet er penskoene det er snakk om, ja. Ikke røde boots. |
![]() |
![]() |
|
|