|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#621 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?....
Du vet du har sittet for lenge ved PC'en, når du dobbeltklikker tampongen opp i... Sist redigert av Maylen : 30-01-12 kl 20:30. Årsak: kom to ganger |
|
|
|
|
|
#624 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg dulter masse på Nabojenta. Jeg er julesinkesjukse, men pakker til MEG inngår ikke i den diagnosen. |
|
|
|
|
|
#626 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nei, nå må dere slutte å skrive i denne tråden, det er JANUAR! Vi tenker ikke på jula nå!
|
|
|
#627 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg glemmer de hver gang jeg går forbi de i gangen. Det er ikke med vilje altså.
|
|
|
#629 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Knerten rusler stadig rundt med nisselue... han elsker den nisselua. Jeg må få gjemt den et sted han ikke finner den før til neste jul, en gang han sover...
|
|
|
#630 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har en boks med pepperkakedeig i kjøleskapet, som jeg sikekrt har lovet ungene å steke opp en dag...
|
|
|
#631 |
|
This is normal!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Det blir ikke riktig så stas med adventsstjerne i vinduet når den henger der 50 % av året.
|
|
|
|
#633 |
|
This is normal!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Så hvis jeg venter lenge nok, blir julekalenderen ferdig av seg selv også? krampe-
|
|
|
|
#635 |
|
This is normal!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Vi har fortsatt et mål om å bli ferdige til påske. Uvisst hvilket år selvfølgelig.
|
|
|
|
#636 |
|
kamerat
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi har fortsatt/allerede julekortene hengende oppe.
|
|
|
#638 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Tar man ned julestjernen mellom hver jul? |
|
|
|
|
|
#639 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg synes vi skal gjøre et forsøk på å få denne tråden til å vare lengst mulig- da kommer vi før juleplanleggerne i september. |
|
|
|
|
|
#640 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg tok ned en julepynt-engel fra en krok i taket på rommet til ene ungen i går. Men bare fordi vi skal selge leiligheten altså, ellers hadde det ikke blitt gjort.
|
![]() |
|
|