|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode pannekaker uten melk?Jepp. Og det mener jeg er en dårlig utvikling. Altså, ny pakke er greit, men ny merking er dumt, da den er mindre informativ. Det har jeg tenkt å gjøre dem oppmerksom på.
![]() |
#22 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gode pannekaker uten melk?De taper jo også salg på det. Er ikke alle som leser på innholdsfortegnelsen når det står laktosefri og de må ha melkefri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Gode pannekaker uten melk?De har skiftet pakning, ja. Jeg har sluttet å kjøpe Melange uten salt og melk siden den nesten kun består av palmeolje, synes Soft funker fint.
![]() |
#24 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Gode pannekaker uten melk?Jeg lager margarin selv, genialt. Har ikke prøvd den i bakst enda, men har hørt at andre har gjort det med hell.
![]() |
#25 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Gode pannekaker uten melk?Pannekaker av havremelk og litt havrefløte er i følge dagens fire førsteklassinger MYE bedre enn vanlige "kupannekaker". Så da vet dere det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Gode pannekaker uten melk?Jeg tipper at grunnen til at de har endret merkingen er at det har blitt mye fokus på laktosefritt og glutenfritt nå. Det er det nye satsingsormådet til flere butikker og de konkurrer på disse produktene. Jeg syns det er helt idiotisk at melkefrie varer blir merket som laktosefri og ikke melkefritt.
![]() |
#27 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gode pannekaker uten melk?Vel, de kunne jo i det minste skrevet på pakken som det såtr på nettsiden da "Laktosefritt, helt uten melk og soya". Så hadde de i det minste fått opplyst om at den er melkefri!
![]() |
#28 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode pannekaker uten melk?Jeg lager også pannekaker av havremelk og blå soft. Barna synes det er nydelig
![]() |
|
|