Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 14:13   #921
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Noen nye overdeler.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 19-03-12, 17:24   #922
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått meg nude stilettos, eller pumps om du vil - in love!

Gammel 19-03-12, 18:00   #923
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Joika, de der er på Laredoute. Fant meg også et par Nike Shox der. Syns ikke akkurat de er fine, men ryggen min kan trenge litt god demping framover. Flott å få sko med førpris 1199 for 389. Stemmer det at de er litt små i størrelsen?

Fant meg også en grå Nike shorts og svart Nike treningsjakke, lys sommerdongeribukse pluss ballerinasko og mye klær og Geox-sko til tiåringen. Pleier ikke handle på Laredoute, men halv pris av salgspris var veldig greit.

Hmm, jeg finner ingen Nike Shox til den prisen jeg.
SKulle gjerne hatt meg et par nye.
Har du en link?
Eller er det noen ekstra tilbud jeg ikke har fått?

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 19-03-12, 18:03   #924
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

www.laredoute.no har halv pris av raude prisar. Det er det også Shox.

Edit: det var halv pris på alle raude prisar, men ser ut til at det er slutt no.

Gammel 19-03-12, 18:05   #925
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hadde man lest mailen man fikk, så hadde man ikke gått glipp av det
Ikke hadde de størrelsen min igjen heller.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 20-03-12, 14:37   #926
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Fikk gavekort til bursdagen min i desember og har bestilt prikkekjole på Tulip og Tatamo.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 20-03-12, 15:19   #927
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sydenturen ble visst litt dyrere enn forventet. Riktignok på 40% salg, men likevel. Men se så kul da!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 20-03-12, 15:49   #928
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sko fra Vagabond

Kjole fra Tina Wodstrup

Og en deilig genser fra Freequent, som jeg ikke finner bilde av.

Sist redigert av Liljekonvall : 20-03-12 kl 16:23.
Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 20-03-12, 16:33   #929
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har gått med bar mage de to siste gangene det var in.

Me too. Me piercing i navelen til og med. Eg hadde ein i gull, ein med rød stein, ein med blå stein og ein i sølv - alt etter antrekket. Det var tider det. og

Gammel 20-03-12, 21:18   #930
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Veldig fin, kokosbolle!

Gammel 20-03-12, 23:15   #931
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har shoppet farget jeans.
Den underste, i fersken.

Trang modell. Ser omtrent sånn ut på meg også. Veldig fornøyd.

Gammel 20-03-12, 23:33   #932
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Veldig fin, kokosbolle!

Ja, ikke sant! Jeg er vanligvis ikke storfan av Burberry, men akkurat denne synes jeg var knall.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 21-03-12, 01:21   #933
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Har lenge ønsket meg en rød kjole jeg også, og i dag fikk jeg denne i posten. Den satt som et skudd, og den var akkurat ikke for lang.

ElinM er ikke aktiv  
Gammel 21-03-12, 08:53   #934
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har shoppet med penger jeg absolutt ikke har. Men jeg klarte ikke la være når jeg så dem og prøvde dem på føttene. Det er de sorte bakerst.

Og så kjøpte jeg et par solbriller som jeg likte veldig godt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 9939_image_2799_1.jpg (23,0 KB, 244 visninger)
Filtype: png 79-85829-29_350x330.png (69,6 KB, 243 visninger)
Gammel 21-03-12, 08:55   #935
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nye sko i vintage stil.

Gammel 21-03-12, 08:58   #936
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har shoppet farget jeans.
Den underste, i fersken.

Trang modell. Ser omtrent sånn ut på meg også. Veldig fornøyd.

Fine! Hvor er de buksene fra ? Så på en knallstilig orange bukse fra Line of Oslo i går, men de hadde selvsagt ikke størrelsen min igjen. Og ikke finner jeg den på nettet heller.
Men de du har kjøpt ser veldig fine ut.

Gammel 21-03-12, 09:52   #937
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Merket heter Maison Scotch. Kostet litt da, men jeg har buksene mine i årevis så jeg slo til. 1.199,-
Buksen var veldig trang med en gang, særlig over knærne men er som olabukser med streth, sitter finere etter mer bruk.
Fargen er superfin og dus. Tror den er lettere å bruke med andre farger enn de rosafargene..

Gammel 21-03-12, 10:32   #938
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Merket heter Maison Scotch. Kostet litt da, men jeg har buksene mine i årevis så jeg slo til. 1.199,-
Buksen var veldig trang med en gang, særlig over knærne men er som olabukser med streth, sitter finere etter mer bruk.
Fargen er superfin og dus. Tror den er lettere å bruke med andre farger enn de rosafargene..

Takk, da skal jeg lete litt.

Gammel 21-03-12, 10:55   #939
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Shit happens! Mitt tredje identiske par og det fjerde med samme såle.

Disse gikk forresten i retur, da de i virkeligheten er mer rosa enn røde og følgelig ikke så anvendelige for meg.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-03-12, 13:43   #940
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.