Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du handlet på smartgirl.no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-12, 10:56   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Har du handlet på smartgirl.no?

Noen som har handlet her før?
http://www.smartgirl.no/

Skal ha meg ei ny vårjakke blandt annet, og her var det godt utvalg av mange merker og forskjelllige priser. Fant den da jeg søkte på ei jakke fra Danefæ som det var bilde av i en annen tråd her.
Har bare blad raskt rundt, men ser ut til at de har mye av det meste.
Til barn og menn også.

Ser det noen steder står frakt på 60,- og andre steder fri frakt. Sånt gjør meg alltid skeptisk.
Det skal ikke komme noe toll-påslag på handelen, men finner ikke ut hvor de holder til. Bare en adresse for retur, men ikke noe annet.

Man kan betale med Klarna, det betyr kanskje at det er ordnede forhold? Samt at det skal være sporing på pakkene.

Noen som har handlet her?

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 10:57   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du handlet på smartgirl.no?

Handlet nettopp der, og fikk hentemelding fra posten i dag.

Gratis frakt iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 10:59   #3
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Handlet nettopp der, og fikk hentemelding fra posten i dag.

Gratis frakt iallefall.

Så bra!
Ikke at det gjør noe å betale frakt, men så bare at det stod litt forskjellig.
Er redd dette kan bli dyrt.

Gammel 22-03-12, 11:01   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Står slik noen steder:

Leveringstid - det tar bare 5-6 hverdager
Returrett - du kan alltid få pengene tilbake
Levering - 60 kroner
Faktura - Kjøp nå og betal senere
Klarna Konto - Betal 60,00 NOK pr. måned for denne vare

Og slik andre steder;

Kjøp vårklær nå, betal om 14 dager på faktura
Ingen tollgebyr
FRI FRAKT PÅ ALLE BESTILLINGER

Derfor jeg ble litt usikker, men da er det bare å sette seg godt til rette.

Gammel 22-03-12, 11:23   #5
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Det at man ikke betaler toll, må de ha begynt med nå nettopp. Jeg bestilte nemlig noen bukser derfra i januar og måtte betale toll. Men har bestilt derfra flere ganger, og det har aldri vært noen problemer.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 12:05   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat fått to pakker derfra - den ene kostet 249,- den andre ca. 500,-. Betalte ingen toll, frakten var gratis og pakkene kom på under en uke. Kjempefornøyd!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 12:09   #7
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Det at man ikke betaler toll, må de ha begynt med nå nettopp. Jeg bestilte nemlig noen bukser derfra i januar og måtte betale toll. Men har bestilt derfra flere ganger, og det har aldri vært noen problemer.

Var det ikke fra .dk-domenet?
Mener at det skulle være tollfritt etter de lanserte .no

Gammel 22-03-12, 12:25   #8
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Var det ikke fra .dk-domenet?
Mener at det skulle være tollfritt etter de lanserte .no

Nei, det var fra .no, mener jeg. Når lanserte de .no? Mener .no har eksistert lenge, men at varene tidligere ble sendt fra Danmark uansett, og dermed tilkom div. avgifter.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 13:31   #9
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg har akkurat fått to pakker derfra - den ene kostet 249,- den andre ca. 500,-. Betalte ingen toll, frakten var gratis og pakkene kom på under en uke. Kjempefornøyd!

Slikt liker vi å høre!!

Gammel 06-08-12, 15:19   #10
ana maria
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2012
ana maria har et hav av muligheter foran seg
Blunk

Hei ..eg har handlet to ganger på smart girl..ingen problemer med sending eller porto.eller toll kostnader..det er en sikker plass til å handle og rask levering...det som eg kjøpte ble sendt fra Barcelona... så du kan trygt handler derlykke til..

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Noen som har handlet her før?
http://www.smartgirl.no/

Skal ha meg ei ny vårjakke blandt annet, og her var det godt utvalg av mange merker og forskjelllige priser. Fant den da jeg søkte på ei jakke fra Danefæ som det var bilde av i en annen tråd her.
Har bare blad raskt rundt, men ser ut til at de har mye av det meste.
Til barn og menn også.

Ser det noen steder står frakt på 60,- og andre steder fri frakt. Sånt gjør meg alltid skeptisk.
Det skal ikke komme noe toll-påslag på handelen, men finner ikke ut hvor de holder til. Bare en adresse for retur, men ikke noe annet.

Man kan betale med Klarna, det betyr kanskje at det er ordnede forhold? Samt at det skal være sporing på pakkene.

Noen som har handlet her?

ana maria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.