|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Stripete kake som ikke blir altfor søtAltså, jeg har lyst til å bake en sånn stripete kake - en sånn regnbuekake eller hva det heter... Jeg har bare 4 farger da, så jeg tror det bare blir 4 lag. Men så er det fyllet. Har noen prøvd å fylle den med sjokoladekrem? Hva kan jeg alternativt ha inni og oppå? Ikke altfor søtt. Slike fancy MMF-er og slikt drier jeg ikke med i denne omgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Stripete kake som ikke blir altfor søtStripete kake!??
![]() |
#14 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Stripete kake som ikke blir altfor søt
![]() |
![]() |
#15 |
Leser
|
![]() Sv: Stripete kake som ikke blir altfor søtHar laget den, brukte pose fra toro, farger fra cacas og fylte med en mix av vanlig krem og romkrem. Den ble god og morsom. Tror det vil passe for deg som ikke ønsker det så søtt.
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Stripete kake som ikke blir altfor søtHvordan får man det der til da? Steker man en og en farget bit og så legger dem sammen med glassur i midten etterpå?
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stripete kake som ikke blir altfor søtDen der har jeg ikkr prøve meg på, men jeg laget denne i eldste sin bursdag, STOR suksess!
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stripete kake som ikke blir altfor søt
![]() |
|
|