Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Pris på dekk, hvor mye varierer det?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-12, 10:19   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Pris på dekk, hvor mye varierer det?

Vil gjerne ha Continental, for jeg har hatt det før og vært fornøyd. Har hørt at prisen kan variere veldig, men har fått tre tilbud på Continental, Eco Contact 3, ferdig montert. Prisen varierer med et par hundrelapper. Rimeligste tilbud er 3 476,- (og også nærmest meg).

Er det vits i å høre noen andre steder? Orker ikke kjøre land og strand rundt, og vil gjerne ha det enkelt og greit, uten å betale for mye. Eksen kjøpte dekk før, så selv om jeg skifter selv så jeg vet ikke hva som er vanlig/god pris.

Gammel 23-03-12, 10:23   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: pris på dekk, hvor mye varierer det?

Det er vel ganske dyre dekk, men gode. Prisen var vel ikke så gal? Går ut fra at det er sommerdekk vi snakker om, og det er mange år siden jeg kjøpte slike så jeg har bare vinterdekkpriser i hukommelsen - betalte 4500 ifjor for tilsvarende piggfrie til vinterbruk..

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 10:24   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men allium, det er vel ingen vits å sjekke pris i Oslo om man ikke bor der? Vinninga går jo opp i spinninga om man må kjøre langt og bruke mye tid for å få det litt billigere - om man ikke likevel skal den veien, selvsagt.

Gammel 23-03-12, 10:26   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men allium, det er vel ingen vits å sjekke pris i Oslo om man ikke bor der? Vinninga går jo opp i spinninga om man må kjøre langt og bruke mye tid for å få det litt billigere - om man ikke likevel skal den veien, selvsagt.

Jeg mente bare at om de ikke er veldig mye billigere, er det bare å ta den nærmeste. Hvis de er det, kan det være verdt å sjekke flere i nærheten.

Det er definitivt ikke verdt det å kjøre dit.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 10:26   #5
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Det var vel bare for å samenligne ikke for å bruke de.

Gammel 23-03-12, 10:44   #6
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Du kan jo sende mail å høre om tilbud hos de forskjellige, og hva de anbefaler.
Her er noen dekkforhandlere i Oppland: http://www.superdekk.no/forhandler-liste/5-oppland.aspx

Gammel 23-03-12, 11:14   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Du kan jo sende mail å høre om tilbud hos de forskjellige, og hva de anbefaler.

De kommer jo selvsagt til å anbefale de dekkene de selv selger. Og ikke alle selger Continental.

Gammel 23-03-12, 11:50   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på dekk, hvor mye varierer det?

Når jeg kjøpte piggdekk i vinter varierte de ikke veldig mye. Jeg tror det var 300 kr mellom dyrest og billigst, så jeg valgte den som var nærmest jobben.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 11:52   #9
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Vil gjerne ha Continental, for jeg har hatt det før og vært fornøyd. Har hørt at prisen kan variere veldig, men har fått tre tilbud på Continental, Eco Contact 3, ferdig montert. Prisen varierer med et par hundrelapper. Rimeligste tilbud er 3 476,- (og også nærmest meg).

Det er billig. Tror neppe du finner en bedre pris ferdig montert, i så fall er det maks snakk om et par hundrelapper.

Gammel 23-03-12, 13:08   #10
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for tilbakemelding. Har sendt flere mail, og som nevnt anbefaler jo andre "sine" dekk. Er med naf-rabatt på tilbudet jeg har fått.

Jeg venter på et svar til, så får jeg se hva det blir det.

Gammel 23-03-12, 13:30   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg tok akkurat en ganske stor runde på det, og de rimeligste jeg fant var Johs Bjerke i Oslo. Ring dem og hør om pris, så kan du se hva forskjellen er, og om den er verdt å lete mer for.

Sist jeg kjøpte dekk var de også rimeligst hos Johs Bjerke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.