|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?
Det tror jeg på!
|
|
|
#162 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?
Me too
|
|
|
|
#163 |
|
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Er det ikke en eller annen sånn aftershave som heter Boss? Det er lov til å fnise litt av at antiedderkoppsprayen heter det samme, ja? De har sikkert ganske lik innholdsdeklarasjon også. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Det drives biologisk krigføring i Izziehjemmet - og utenfor
|
|
|
|
#167 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Aner ikke. Men det er ikke en slik spray du vil spraye med i vill jakt på dem. Den er litt for klissete til det.
|
|
|
#168 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Nei, de flyr jo inn av vinduene uansett men jeg tenkte på om jeg sprayet litt i kantene rundt vinduene om de da ville dø om de kom borti? Jeg blir jo invadert av fluer hver sommer så jeg kjenner at det nesten er verdt forsøket uansett og om det da tar edderkoppene samtidig så ære være.
|
![]() |
|
|