|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Finnes den perfekte vognen noe sted?Jeg har fått meg en ny hobby.. Det er å pløye side opp og side ned på søk etter den perfekte vognen. Kjempebra å ha en sånne nettsider, men jeg føler meg så utrolig forvirret. Sist redigert av HP : 30-03-07 kl 14:52. Årsak: Fjernet snikreklame |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Finnes den perfekte vognen noe sted?Niks, det gjør det ikke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Alt avhenger av hvor du skal bruke vognen og til hvilke bruk.
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Hvis jeg skulle valgt en nå tror jeg at det måtte være en OTH. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Bugaboo Cameleon er den beste jeg har hatt, fordi den var lett, hadde mange fargemuligheter, kunne skifte sittestilling enkelt, blir liten sammenlagt, god sovevogn, suveren å trille osv.
|
|
|
|
#6 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?
Det er rart å forskjellige vi er. Jeg opplevde den som skranglete og vond å trille. Stiv i styret. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nesten fersk!
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Jeg stemmer for OTH! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Det er jo helt avhengig av hva du skal bruke den til!
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Jeg har hatt OTH i 3,5 år og hadde kjøpt den igjen skulle jeg hatt en ny vogn. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Muligens HTO? Jeg er i hvertfall kjempefornøyd!
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Den beste vognen er uten tvil Bugaboo Cameleon. Jeg har brukt den i all slags vær og føreforhold, og den er helt topp!
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Det er jeg ikke enig i. Jeg syns det var en absolutt fordel å ha Lille B vendt mot meg til han var over året. Han trivdes med det selv også. En svensk test anbefaler at barnet sitter vendt mot den som triller til det er over året, for å ha noe kjent å vile øynene på og for å forhindre altfor mange inntrykk.
|
|
|
#13 |
|
Quiet, please
|
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Som acsa sier kommer det helt an på behovet, men for meg er det OTH Urban Jungle som er aller nærmest den perfekte vogn. Da jeg byttet fra bag til sittedel da Aurora var 5 måneder gammel, trivdes hun mye bedre i vogna enn hun gjorde i bagen på slutten. Tror det ble litt for kjedelig for henne å ligge nedi der og ikke se noe. Den har god liggestilling og stor kalesje, så det er uansett ikke så voldsomt med inntrykk de får. Med mindre man raser rundt midt i en storby dag ut og dag inn. I New York byttet vi til Bugaboo for å kunne ha henne mot oss en stund til, men det er jo en litt spesiell by, da.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Jada. Men fordi om det er "best" så betyr det ikke at det stemmer for alle. Jeg legger ikke så mye i disse testene i allefall. Vi hadde vendbar vogn til poden var over året og hadde han fra oss fra han var åtte månder. Rett og slett fordi da var han roligere. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Må si jeg ikke bryr meg SÅ mye om designet når det kommer til vogner. Funksjon kommer nok foran. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Like blid!
Enig! Jeg stemmer for OTH! Har hatt den til lillebror og har bestilt en ny til nestemann.
|
|
|
|
#18 |
|
trøtt
|
Nemlig! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes den perfekte vognen noe sted?Den perfekte vogn for meg er oth. Men jeg brukte den ikke før gullet var passert ett år fordi jeg ville ha henne mot meg til da.
.. Sist redigert av Tøtto : 28-03-07 kl 21:28. Årsak: måtte legge til noe |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Jepp!!! Helt klart den ultimate barnevognen |
|
![]() |
|
|