Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 20:02   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Vi reiser som sagt dit igjen, så vi er fornøyde. Vi har to-roms, men det var utsolgt for hav-utsikt.

Det er forresten stille og rolig om natta.

Vi tuslet innom sunwingområdet da vi var på Mallorca i fjor, det så veldig bra ut. Det som er viktig for oss er at det er stille og rolig, etter å ha blitt helt utslitt av støy på Viva Tropic. Var det veldig lytt mellom leilighetene, og ut i gangen? Hadde dere rom ut mot "bakgaten"? Jeg lurer nemlig litt på om det kan bli mye støy i leilighetene med havutsikt, for de vender vel så vidt jeg husker ut mot restaurant og basseng.

Sorry for kupping Mandarin.

Hva med Krotia forresten? I Sembokatalogen mener jeg å huske og ha sett flere ok utleieleiligheter i Krotia. Det var forresten flotte leiligheter generelt i den katalogen, i Spania, Italia, Frankrike, Hellas, Portugal ++. http://www.sembo.no/index.aspx

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.