Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg ditt inngangsparti!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-12, 22:08   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hva slags stein er det på gulvet i inngangspartiet, Niobe?

Skifer?

Gammel 26-03-12, 09:14   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Skifer?

Ja, det ser sånn ut. Du vet ikke hvilken produsent eller hvor det er kjøpt? Jeg likte så godt fargen, og vi er på jakt etter skiferfliser til vårt inngangsparti også.

Gammel 27-03-12, 08:53   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det ser sånn ut. Du vet ikke hvilken produsent eller hvor det er kjøpt? Jeg likte så godt fargen, og vi er på jakt etter skiferfliser til vårt inngangsparti også.

Beklager, men jeg aner ikke. Det er den forrige huseieren som la den, og den er ca 5-6 år gammel.

Sist redigert av Niobe : 27-03-12 kl 09:02.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 08:55   #4
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Beklager, men jeg aner ikke. Det er den forrige huseiren som la den, og den er ca 5-6 år gammel.

Det er helt forståelig, altså. Flisprodusent er som regel ikke prospektmateriale.

Gammel 27-03-12, 09:04   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Det er helt forståelig, altså. Flisprodusent er som regel ikke prospektmateriale.

Og om det var, så er nok ikke jeg typen til å bite meg merke i det.

Svar

Emneord
inngangsparti inspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.