|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
|
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Jeg bruker mindre og mindre sminke daglig, og stæsjer håret mindre og mindre. Så kan det være et åpent spørsmål om det er tidspress eller større tro på naturlig skjønnhet som er årsaken. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?
Det er vel ikke freaky - og du har vel gode, sterke farger og "trenger" det sikkert ikke.
|
|
|
|
#64 |
|
Borte
|
Jeg har mørke farger på bryn og vipper, men har stygg hud og er uhyggelig blek om vinteren. Kunne også absolutt kostet på litt mascara for å forlenge vippene. Det er bare så vanskelig å få inn sånne hverdagsvaner når man aldri har hatt dem.
|
|
|
#65 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Bruker ikke sminke i det hele tatt, og jeg har aldri gjort det heller. Så du er ikke alene, Kasia!
|
|
|
|
#66 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Er dette med jåleri litt sånn enten eller? Får inntrykk av det i tråden her. Enten er det jevn frisør, sminke og hudpleieprodukt eller så er det klipp en gang i håret og ingen sminke. For meg har slike ting en tendens til å rive med kvarandre; har eg orden på håret mitt så blir eg opptatt av neglar så blir eg opptatt av sminke.
|
|
|
|
#67 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?For min del er det sånn at useendet er relativt lite viktig i livet mitt. Det gjelder altså både hår og sminke. Greit at jeg ser slik ut at ikke folk går på andre sida av gata for å slippe å møte meg, men mer enn det er ikke viktig - for meg. Så ja, det henger sammen i mitt hode.
|
|
|
|
#68 |
|
|
Nei, det går an å finne en mellomting. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Kjernesnill
|
For meg er det ikke slik. Jeg har stor glede av å ha en god hårklipp og halvlang lengde på håret, og bruker mye penger på frisør+hårprodukter. Jeg bruker lite på alt annet. For meg er det sånn at god klipp drar opp selvtilliten masse, og da er det ikke så farlig med resten.
|
|
|
#70 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Det er et poeng altså. For om en bruke masse pengar på til dømes hår og hårprodukt så er det vel ganske sannsynlig at en pleie hud/sminke/neglar eller kva det måtte vere? Aldri har eg vel sett kvinner med FANTASTISK hår uten sminke, med fleecebukse og bart på overleppa.
|
|
|
|
#71 |
|
intro
|
Nope, ikke for min del, i alle fall. Jeg sminker meg bestandig, men gir en god dag i både hår og negler, f.eks. Det bruker jeg minimalt med penger på.
|
|
|
|
#72 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Jeg kjører heller ikke totalpakke. Negler klippes, får litt lakk et par ganger pr. År, og det er det hele. Ikke bruker jeg leppestift eller gloss særlig oftere, og fotpleie bør vi ikke snakke om. Det hele er snakk om prioriteringer og interesser.
|
|
|
#74 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Tja, jeg bruker penger på frisør og ordentlig shampo/balsam, men jeg kan fint gå rundt uten neglelakk og rouge, altså. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Neglene mine er en tapt sak, og det er svært sjelden jeg sminker leppene. Det er øynene det går i, og litt rouge, og så grer jeg håret, sånn til vanlig. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?For meg er det en slags mellomting. Jeg bruker dagkrem og mineralfoundation daglig. Jeg bruker også ofte litt diskret øyeskygge og kan hende litt leppestift når jeg gidder. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
can-jur
|
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?En 1000 lapp kanskje?
|
|
|
|
#79 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
#80 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Tja, ikke så mye tror jeg. Går til frisør rundt hver 8. uke (burde gått hver 6. men glemmer det). Shampoo og balsam kjøper jeg på Rema eller Europris når de har tilbud på store flasker. Hudkrem kjøpes på apotek, den er litt dyr, men drøy. Det går nok noe på håndkrem om vinteren, for jeg har tørre hender. Bruker lite sminke, så det kjøpes så og si aldri og stort sett på tax free når jeg reiser en gang i blant.
|
![]() |
|
|