|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Norge-Brasil - ein fotballoperaHvis du bare skal se én opera i ditt liv, bør du se denne.
Sist redigert av noen : 29-03-12 kl 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Norge-Brasil - ein fotballoperaJeg vet nøyaktig hvor jeg var da denne kampen ble spilt gitt, i dagligstua i 8.etg på Ahus med nyoperert kne.
![]() |
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norge-Brasil - ein fotballoperaKanskje gubben for en gangs skyld virkelig har lyst til å være med på show.
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Norge-Brasil - ein fotballopera
Liker han Are Kalvø? I så fall bør det slå an.
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norge-Brasil - ein fotballoperaTenkte mest fordi det sikkert handler om fotball og at mannen ganske ofte snakker om akkurat denne kampen og hvor mye liv det var i Oslos gater etter kampen.
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Norge-Brasil - ein fotballopera
Det handler absolutt om kampen! Men hvis han ikke liker Are Kalvøs humor eller opera, tror jeg han vil slite litt.
![]() |
![]() |
|
|