Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Morsom sak

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-12, 21:26   #41
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsom sak

Jeg tok alle unntatt en, etter en lurkikk i en spoiler viste det seg at jeg aldri har sett dem.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:03   #42
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Festlig. Klarte ikke 2 og 3.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:07   #43
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Artig! Jeg så mange av de.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:19   #44
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Så denne på facebook, og klarte alle rimelig kjapt

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 08:09   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

ser ikke annet enn legoklosser. Mine øyne er ikke laget for slikt. Dessuten får jeg ikke til å lese bak spoilertaggene. Noen som vet hvordan jeg skal greie det fra iPad?

Det er ikke noe hokuspokus altså. Det er bare legoklosser som er satt sammen i fargekombinasjoner som skal gi oss assosiasjoner til andre ting.

Foreksempel skal den ene "gruppen" være Donald og nevøene.

Ser du de da?

Gammel 29-03-12, 08:37   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg skjønner ikke helt at dette kan være noe man må ha "det rette synet" for å se, slik som 3D-bilder osv. Jeg skjønner ikke at noen faktisk IKKE ser disse her, spesielt Donald og Smurfene og Simpsons, som alle i hele verden vet hvem er?

Gammel 29-03-12, 08:42   #47
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte kjapt hva poenget var, men det tok meg litt tankevirksomhet å skjønne den øverst til høyre. Der var det nok referanserammen som sviktet litt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 08:46   #48
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, jeg skjønner ikke helt at dette kan være noe man må ha "det rette synet" for å se, slik som 3D-bilder osv. Jeg skjønner ikke at noen faktisk IKKE ser disse her, spesielt Donald og Smurfene og Simpsons, som alle i hele verden vet hvem er?

Det er klart at det er en eller annen "evne" man må ha, siden vi er flere som ikke ser det. Jeg klarer ikke tenke sånn i det hele tatt, og jeg klarer aldri se ting som egentlig skal være noe annet. Jeg er veldig lite visuell av meg og "ser" med fingrene, kanskje det er en sammenheng der?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 08:47   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er jo et poeng. Du ser det altså ikke nå heller, når du vet fasiten?

Gammel 29-03-12, 08:48   #50
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg så bildet første gangen lette jeg lenge etter en matematisk sammenheng forresten. Så jeg antar det handler litt om forskjellige måter å tenke på.

Nå som jeg har fått det forklart, og sett det så mange ganger, ser jeg jo alle sammen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 09:17   #51
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nok ingen fysisk evne som gjør at man ser dette, slik som med 3D-bilder. Men man bør nok ha en viss evne til assosiasjon.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 12:33   #52
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å se spoilertags fra iphone eller ipad, så quote innlegget. Da kommer det opp uten slædd i svare-vinduet.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 13:07   #53
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så de fire nederste rimelig kjapt, brukte litt mer tid på de fire oppe, det henger vel sammen med min begrensede interesse for den sjangeren.

Gammel 29-03-12, 20:08   #54
Optimusa
Nybegynner

Medlem siden: May 2010
Optimusa har et hav av muligheter foran seg
Standard

? hva i all verden

Optimusa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 23:51   #55
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er ikke noe hokuspokus altså. Det er bare legoklosser som er satt sammen i fargekombinasjoner som skal gi oss assosiasjoner til andre ting.

Foreksempel skal den ene "gruppen" være Donald og nevøene.

Ser du de da?

jeg stirra og stirra og forsøkte å få frem noe sånn som ved 3D bilder. Nå skjønner jeg poenget og ser alle utenom 1.

Men, er det noen som vet om det er mulig å fjerne spoilertaggene fra iPad?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 07:19   #56
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Men, er det noen som vet om det er mulig å fjerne spoilertaggene fra iPad?

Se svaret til M^2 rett over.

Gammel 30-03-12, 07:38   #57
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke hvordsn de ser ut, de dere snakker om. Så nei.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 08:55   #58
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Du vet ikke hvordan Donald, Smurfene eller Simpsons ser ut?

Gammel 30-03-12, 09:19   #59
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser det når jeg vet hva det er. Før det var det bare irriterende! Tenkte for avansert i baner som koder på en eller annen beskjed eller at fargene sto for bokstaver eller noe slikt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 09:21   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg synes var så morsomt var at jeg med en gang så at det var "noe", men at jeg ikke klarte å se hva det var. Og så så jeg litt mer og oppdaget Asterix og Obelix, og da falt alle de andre på plass ganske fort.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.