Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Barberer mannen din seg under armene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Barberer mannen din seg under armene?
Ja 4 1,74%
Nei 203 88,26%
Vet ikke 2 0,87%
Av og til 17 7,39%
Whatever 4 1,74%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-12, 13:08   #22
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er interessant å se utsagnene i denne tråden og samtidig tenke på en tråd jeg huske fra langt tilbake hvor det var snakk om kvinner og barbering. Da var det gjennomgående ÆSJ, EKKELT, MOTBYDELIG osv.
Det er rart hvordan noe kan være så ekkelt på en kvinnekropp kan være det motsatte på en mannekropp.

"Ekkelt" er jo én ting, det er vel en ganske subjektiv opplevelse av hvordan noe ser ut, og påvirkes av generelle trender. Men jeg stusser når jeg ser noen kalle det "uhygienisk" - på kvinner, men ikke på menn. Jeg har til og med sett hår på kvinnelegger bli kalt uhygienisk. Hvor skitne må ikke menn være da?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.