|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Jeg vurderer Go og. Har TFK nå med bag og elsker den. Har Buggster fra TFK også som bagen passer på. Så akkurat nå klarer jeg meg fint. Men når bagen blir for liten trenger vi en vogn mot oss ut året ihvertfall. Kunne tenke meg å prøve en med 4hjul hvor 2 er svingbare. Men klarer ikke bestemme meg. Buggis tror jeg ikke det blir. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Jeg hadde heller kjøpt Go en Buggis. Ble aldri helt venn med Buggisen jeg, og syns den var vondt å trille tur med. Hadde en S3 i tillegg, og syns den var nesten like vond. Byttet den ut i en Simo duo ganske kjapt, og Buggisen røyk til fordel for Oth.. Det er jo da de to jeg fortsatt står med, og har vært mest fornøyd med.
|
|
|
#23 |
|
Øyboer
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Jeg vurderer sterkt en svart/rød Easywalker June. Synes det ser helt topp ut med de store lufthjuelene fremme. Eneste er at jeg synes sittedelen og kalesjen ser litt små ut. Men det blir jo som vogn på shopping, osv. Har jo TFKen som jeg ikke vil få så mye for brukt siden den er 4år gammel. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Har du prøvetrillet June? Syns den ser veldig hard ut? Litt som den Mutsy vognen som var en periode.
|
|
|
#25 |
|
Øyboer
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Nei den har ikke kommet enda. Men har tro på EW. Venter spent. Godt det er 15cm igjen i vognbagen enda. For jeg måtte jo få en lang baby som fyller den store TFK bagen godt allerede 3mnd gammel. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ja EW er nok garantert bedre enn Mutsy. Jeg er avhengig av knekkhåndtak, så jeg syns den så litt vond ut. Blir spennende å se da, når den kommer.
|
|
|
#27 |
|
Øyboer
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ja. Finnes jo ikke mange bager på markedet som er over 83cm. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Nei, det er vel største bagmål det..
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Jeg har emmaljunga nitro city nå, og den har ikke lufthjul. Men den er like god å trille som OTH med lufthjul, fjæringene tar seg av det som lufthjulene gjør på OTH. Den er mer stabil, men klart litt mindre tilgivende overfor løsmasse (som endel nysnø) i og med mindre hjul foran. Tenker brio go fungerer på noe av samme måten? Nå har jeg en OTH uten bag som plutten bruker og som kan være terrengvogn ved behov, men jeg føler faktisk ikke behov for å ha en annen vogn med annen funksjon denne gangen, den fungerer faktisk veldig greit.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Levic: Min Go er med svart sportsdel og brun bag. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ah, det frister veldig.. Svart sportsdel er fint det, ville kjøpt den eller blå. Jeg måå holde meg i skinnet fram til babyen skal opp å sitte. Kan ikke lagre på så mange vogner samtidig (overbeviser meg selv)..
|
|
|
#32 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Nei, de tar alt for stor plass til at man bør ha flere enn man trenger - i alle fall hvis en har begrenset med plass. Vi har allerede alt for mange vogner og ser sånn sett frem til å få redusert vognparken, men enn så lenge trenger vi de fleste vognene så da blir det sånn. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Nei, jeg skulle hatt en egen bod.. Som etterhvert kunne blitt verktøybod eller noe. Vi har isolert bod i garasjen, men vil ikke ha vogner der. Ikke har vi loft heller, for vi har hevet taket maks på huset. Bare krypkott, og der får jeg ikke stappet inn noen vogn. Så da må jeg ha de i gangen. Da holder det med to. Uff.. Kjedelig.
|
|
|
#34 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Kjempekjedelig! Vi har en lang, smal gang på 1,15x4 m (med et 80 cm bredt garderobeinnhykk) hvor vi har alt av ytterklær, sko og utendørsbekledning + en tvillingvogn og en singelvogn og knapt plass til å kle på 3 små. De andre vognene står i boden, men der er også veldig fullt. Typisk at vi kun har ett vognbarn nå når vi snart får mye større plass og goood plass til mange vogner, men kanskje like så greit for lommeboken at vi ikke har hatt plass til flere vogner for jeg hadde egentlig lyst på enda en (vi har 6 stk, men har hatt bruk for alle). Litt tungvint å måtte montere trillingvogna for hver tur, men men. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Nei, det gjør ingenting. Vognfjas er helt greit
|
|
|
#36 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)
Ahh, veldig spent på June jeg også. Og bedre enn mutsy MÅ den være, for makan til møkka vogn skal man lete lenge etter. Første vogna til mellomste var en mutsy 4rider, GRUSOM!!
|
|
|
#37 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Du har allerede den perfekte kombinasjonen.
|
|
|
|
#38 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Mutsy var et grusomt beist ja. Hadde den aldri, men så den et par ganger live. Fysj.
|
|
|
#39 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Jeg ville beholdt OTH'n ja
|
![]() |