|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?
Hvis han vokser ut av bagen for tidlig kan jeg jo bytte over til Easywalkeren da.
|
|
|
#63 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Easy Walker bagen er 80cm. Altså 6cm lengre enn Brio Happy. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Jeg driver også å vurderer dette. Eller, å ha en firhjuligvogndråg som bagvogn og kjøpe en snerten sportsdel om det trengs. Og bruke sportsdel som sovevogn i bhg. Har jo Bee. Og bæretøy.
|
|
|
#65 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Duo er egen bagdel og egen sportdel ja.
|
|
|
#66 |
|
Øyboer
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Duo er egen bag og sportsdel ja. Noen gangen flytter man kalesjen over, andre ganger kan man selge eller pakke vekk hele bagdelen. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Høres fint ut å selge og pakke vekk. På hvilke vogner kan man det? Ikke for å kuppe tråden. Skal jeg lage egen tråd Kokos?
|
|
|
#68 |
|
Har bakt søte kaker
|
Bare ta det i denne tråden.
|
|
|
#69 |
|
Øyboer
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Du kan vel det på Happy, Mange emmaljunga vogner, TFK, EW, MB. De hvor man kan kjøpe bagen løs. Vet ikke hvor lett det er å få solgt en Happy bag, men alle vogner hvor man få kjøpt sportsvognen alene får man jo solgt bagen. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Det er utrolig mange Go-bager til salgs på finn, så jeg lurte på om Happy-bag og GO-bag var samme sak.
|
|
|
#71 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Jeg prøvde å selge QTRO-bagen her i sommer, men fikk ikke solgt. Sikkert for dyr eller for sær farge (rød).
|
|
|
#73 |
|
Øyboer
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Jeg har aldri prøvd å selge bag. Ikke sikkert det er så lett nei. Siden mange kjøper vogn og bag sammen. Jeg kjøpte ny bag nå selv om jeg hadde vognen fra før. Siden jeg ville ha mørkebrun som ikke fantes i Norge og like vel var i Tyskland hvor bagen koster ny det samme som i Norge. Men kommer til å prøve å selge den når jeg er ferdig med den. Får heller sette prisen lavt. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Vi hadde emmaljunga i 2007, elsket den! Jeg syns ikke den var noe lav, men de har kanskje endret på det nå? Er duo edge vi hadde.
|
|
|
#75 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Jeg har hele tiden vært en simo person, og har vel hatt fire (eller var det fem?) simo vogner opp igjennom. Elsker det gyngende understellet og den store bagen som var før, så planen var å anskaffe en pen 2011 modell brukt. Men nå har jeg fått øynene opp for emmaljungas skjulte kvalitet, nemlig at man kan bruke de ulike delene på alle understell. Dvs. jeg har kjøpt meg en ozone med citybag som lille skal bruke til hun vokser ut av denne, sikkert ved juletider (jeg har lange barn). Da tenker jeg at jeg skal kjøpe en mondial eller Edge med classic crome understell og bruke denne bagen på ozone understellet på shopping og det andre understellet på tur. Genialt eller hur??
2003-2007-2012 Sist redigert av 2ne : 09-04-12 kl 22:44. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, ikke samme. De passer ikke til hverandres understell.
|
|
|
#77 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Både Simo og Emmaljunga sine store duovogner kan virkelig anbefales. Simo er lettere å trille, spesielt som sportsvogn og har større og lunere kalesje og vindtrekk. Emmaljunga har regulerbar lufting av bag og lufteluke i kalesjen. Begge er enkle å selge etter bruk.
|
|
|
#78 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Emmaljunga edge er jo dyr ny, var i alle fall det før, og holder seg godt i pris på bruktmarkedet. Jeg var superheldig og kjøpte en utgående farge, betalte 5900 kr for den, brukte den som bagvogn i 7 mnd og solgte den for 5600. Sportsdelen var da ubrukt, ikke pakket ut engang, men jeg visste at jeg ønsket noe mindre da og endte opp med mistral kombinert med OTH.
|
|
|
#79 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Vi er veldig fornøyde med Emmaljunga City Cross, både bagdelen og sportsdelen. Jeg synes den er etter forholdene lett, baggen er nesten like stor som Edge'n om jeg husker riktig, og komforten ombord ser ut til å være god. Liker godt muligheten til å ha Knøttet mot meg i sportsvogndelen.
|
|
|
#80 |
|
maler
|
Sv: Den beste duovognen med fire faste lufthjul?Jeg synes jo emmaljungavogner er supre. Men akkurat duo edge med sportsunderstell synes jeg er veldig tung og uhåndterlig som sportsvogn, jeg liker alle de andre bedre. Men - som sportsvogn er de vestentlig lavere enn simo og brio. Hvis dette er en ulempe bør man ikke velge emmaljunga. Jeg synes det er logisk med ungen nærmere bakken når de kommer i hoppe-inn-og-ut-selv-alderen, men jeg er ikke veldig høy selv heller. Jeg synes ungen sitter veldig høyt i simo.
|
![]() |
|
|