|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Weeeee
|
Hvor spiser vi i dyreparken?Vi skal ha to dager i dyreparken og innser at det vil bli praktisk å spise middag i parken.
|
|
|
#3 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Jeg mener å huske at vi spiste på et sted som bare het Grillen da vi var der sist, og det var i hvert fall et veldig greit sted. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Man spiser utenfor.
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Jeg tror jeg hadde laget meg en skikkelig god kyllingsalat og heller tatt med det selv. Man blir jo fort ruinert av å skulle spise i parkens resturanter.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Vi har endt opp med pizza hver gang. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Flawsome
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Hmm, jeg kan ikke huske at det var spesielt dyrt der vi spiste, og det smakte også ganske godt. Men kanskje vi var heldige? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Vi skal bo på hotell så mulighetene til å ta med så mye egenlaget begrenser seg.
|
|
|
#9 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?
|
|
|
#10 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Vi har bare tilbrakt en full dag i dyrehagen en gang, men da spiste vi middag der. Jeg tar gjerne med skiver og kjeks og alt mulig, men dagen er anstrengende og det er godt å sette seg ned og ta en ordentlig pause med varm mat. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Unik
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Me skulle liksom eta på ein av restaurantane der. Sjølvplukk av noko slag og med pizza. Fytti katta. Maten var dårlig. Maisen var så slimete og ekkel at de anar det ikkje. Me gav beskjed til dei som jobba der, at det kunne vera ein ide å fjerna noko av dei dårlige matvarene vekk, men neida.
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Som sagt, det kan jo være fordi vi alltid er der i juli. Det er utrolig mange mennesker innom, rett og slett. Den siste gangen vi var på den buffeten klagde vi etterpå og fikk hyggelig mail om at de så problemet og at vi hadde all rett til å klage. Mulig de har skjerpet seg.
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?All mat jeg har spist i dyreparken har vært dårlig og overpriset. Hvis det ikke har skjedd noe revolusjonerende der de siste par årene så ville jeg tatt med mat eller spist utenfor parken. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Enig.
|
|
|
#15 |
|
Flawsome
Jeg mener som sagt at det bare het Grillen. De hadde i hvert fall gode hamburgere der. Ikke gourmet, men det forventer jeg heller ikke i Dyreparken. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Soko i Afrika i Dyreparken har en bra buffet - ifølge mann og datter, som var der i påska. Buffet med egen barnebuffet. I følge min mann var der kjøtt, kylling, fisk, etc med tilbehør som pommes frites, fløtegratinerte poteter, ris, salater, bla.a. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Ok, vi reiser i midten av juli og jeg kjenner at jeg gruer meg litt nå.
Jeg er ikke lokalkjent, hvor ligger dette? Kanskje vi kan stoppe på veien til dyreparken for å ta med oss.
|
|
|
#19 |
|
Flawsome
Vi har bodd på Quality Hotel Kristiansand. Veldig greit og i kort gangavstand fra Dyreparken. Vi skal også bo der når vi reiser ned i slutten av mai i år. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Jeg er ikke lokalkjent, hvor ligger dette? Kanskje vi kan stoppe på veien til dyreparken for å ta med oss. |
|
|
|
![]() |
|
|