|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ekte amerikansk oreokake?
Nei, jeg vet ikke, men jeg har aldri fått det servert noe som helst annet sted. Jeg har spist oreokake i USA, men den smaker helt anderledes og har ikke den ekle guggete konsistensen som de norske. Forresten, det er mulig de har dme på fast food-steder i England også.
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Ekte amerikansk oreokake?
Nemlig, er denne kremete (guggette) konsistensen jeg vil ha vekk, tror dere ikke det løser seg med litt gelatin i fyllet? Da blir det jo mere som ostefyllet i ostekake vil jeg tro.
2003-2007-2012 Sist redigert av 2ne : 11-04-12 kl 15:19. Årsak: Dustete iPad autokorrekt!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Ekte amerikansk oreokake?Jeg husker ikke oppskriften, men jeg husker vagt at det var jell-o vaniljepudding og cool whip i den. :bidrar:
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ekte amerikansk oreokake?Hva med å erstatte kremosten med vanlig krem da?
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ekte amerikansk oreokake?Du kan jo prøve denne, målene er omregnet i et innlegg lenger ned på første side:
![]() |
|
|