|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Jeg lager en egen tråd jeg. Jeg har nemlig et problem når det gjelder vogn, og det er jo litt flaut å måtte lage en tråd om det egentlig..
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Det høres ut som om du har en fantastisk plan
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Søsteren min var helt Bugaboo-frelst med sine tre første, og nå til fjerde har hun byttet den ut med en Emmaljunga-etellerannet.
|
|
|
|
#4 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)
|
|
|
#5 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Jeg kjøpte også en Simovogn som duver avgårde til nummer tre! Dvs jeg brukte Quinny Speedi bagvognen til hun var for stor til den og så kjøpte bare sportsvogndelen til Simo'en. Jeg syne Simo-vogna har vært topp. Deilig med en stabil og romslig vogn med masse fjæring! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Iiik! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Jeg skulle heller aldri ha Simo, så vi kjøpte snerten trehjuling, som jeg forøvrig elsker. Men da behovet for en skikkelig sovevogn meldte seg, endte jeg likevel opp med en Simo som verandavogn, og jammen liker jeg også å trille tur med den, særlig nå på vinteren. Men ville nok ikke kvittet meg med trehjulingen, for jeg gidder ikke løfte den inn/ut av bil. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Jeg likte ikke Bugaboo, og kjøpte kjapt en Simo som jeg brukte i tillegg.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Jeg elset buggis da vi bodde i Oslo. Genial. Da lillesøster ble født bodde vi på "landet" trillet tur på en annen måte etc. Og da elsket jeg Simo duo vogna vår. Jeg hadde ikke kommet meg på endel av de turene med buggis...
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Jeg har hatt sånn stor vogn. Bekkenet protesterte og ryggen gjorde vondt. Så kjøpte jeg en lett vogn, og alle vondtene forsvant. Så jeg ville aldri kjøpt stor og tung vogn igjen.
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Men jeg har topp bekken og rygg. Skal trille flatt og trenger ikke løfte inn i bil. Jo etter å ha lest s årene tror jeg at jeg er enig med meg selv. Må vise tråden til mannen.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Jeg forstår meg ikke helt på Simo og Emmaljunga og sånn, synes de er tunge og store, men det høres ut som et greit valg for deg når du ha Bee som kan avlaste. Sjøl velger vi nå å gå fra en relativt tung Quinny til en snerten Bugaboo Donkey, så vi er på vei i motsatt retning.
|
|
|
|
#14 |
|
Det var fantastisk!
|
|
|
#15 |
|
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Jeg tar en reprise. Har ikke den morsomme historien da, men det er hovedsakelig jeg som ikke snur på vilkår og derfor endte i skogen på en tre timers skogstur. Der ingen buggis, vi kan kanskje til og med si vogn, hadde vært før.
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom" Tre stk! Sist redigert av Daisy : 12-04-12 kl 01:08. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Skal rømme
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Vist det der er skogen jeg tenker på så er den en del bedre i Mei tai sånn jeg pleide å gjøre :P |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)Jeg har nettopp solgt min Bugaboo, og har nå to Simo 124 vogner.
|
|
![]() |
|
|