Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Scrappere?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-12, 21:04   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Scrappere?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ukedag går fint for meg, nå har jeg jobb hvor jeg slutter kl.15.35. Men ikke tirsdager da går jeg på Linedance.

Da skal jeg sjekke når huset er ledig. Kanskje Gnuri har lyst til å være med også. Jeg vet om noen flere skap-scrappere her inne som kanskje blir med.

Gammel 11-04-12, 21:15   #22
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ahhhh...så langt...

Gammel 11-04-12, 21:27   #23
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ahhhh...så langt...

Du får hive deg på flyet Tove og ta en husmorferie

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 21:27   #24
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Da skal jeg sjekke når huset er ledig. Kanskje Gnuri har lyst til å være med også. Jeg vet om noen flere skap-scrappere her inne som kanskje blir med.

Ja, og vi har vel en felles bekjent tror jeg som innimellom jobber på Bikuben. Vet du hvem jeg mener?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 21:57   #25
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 11-04-12, 22:25   #26
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan nesten ikke dra til deg uten å ta med meg toern tror jeg, men ellers hadde det vært hyggelig.

Gammel 11-04-12, 22:40   #27
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Du får hive deg på flyet Tove og ta en husmorferie

Skulle gjort det vettu!

Gammel 11-04-12, 22:41   #28
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg er også en scrapper. Akkurat nå ligger det meste pakket ned i flytte esker, men gleder meg veldig til jeg får pakket de opp igjen.
Jeg scrapper kort og LO`er.

Hvor bor dere da? Med tanke på et eventuelt treff. Det hadde vært artig.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 23:09   #29
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet vel hvor jeg bor? Og det er i nærheten her.

Gammel 12-04-12, 00:03   #30
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Se der ja!
Der er dere i gang og planlegger treff allerede. Et lite dytt er alt som skal til innimellom.
Også så bra å se at noen av dere har scrappet kort i dag.
Selv har jeg punchet sommerfugler. Jada, hver sommerfugl skal ha 3 lag ark, altså 3D-punch, så jeg har trykket opp litt over 50 av hvert lag. Woopidoo, her er det konfirmant om en drøy måned! Regner med å få satt sammen både sommerfuglene og få festet dem iløpet av morgendagen. Mellom kakebaking og pakking til treff i helgen.
Sove kan jeg gjøre neste uke, kanskje?

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 00:05   #31
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av husmora, her.

Se der ja!
Der er dere i gang og planlegger treff allerede. Et lite dytt er alt som skal til innimellom.
Også så bra å se at noen av dere har scrappet kort i dag.
Selv har jeg punchet sommerfugler. Jada, hver sommerfugl skal ha 3 lag ark, altså 3D-punch, så jeg har trykket opp litt over 50 av hvert lag. Woopidoo, her er det konfirmant om en drøy måned! Regner med å få satt sammen både sommerfuglene og få festet dem iløpet av morgendagen. Mellom kakebaking og pakking til treff i helgen.
Sove kan jeg gjøre neste uke, kanskje?

Åhh - kos deg på stortreff i helgen! Denne våren har hatt dårlige datoer for mitt vedkommende Men jeg satser på en kreativ høst.
Men Mini-treff er koselige de også.

Katta - nr. 2 må selvfølgelig være med, han har underholdning nok med Mini'n så det går strålende! Regner med at Mikro er der du er.

Gammel 12-04-12, 00:07   #32
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mikro er påte ja.

Gammel 12-04-12, 00:08   #33
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg scrapper jeg og, dvs, hvis det er tanken som teller altså.
For i teorien er jeg det, i praksis skjer det nada på den fronten.
Hadde dog vært finfint med et treff for å få sparket i gang igjen, det pleide å funke før.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 00:16   #34
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg scrapper jeg og, dvs, hvis det er tanken som teller altså.
For i teorien er jeg det, i praksis skjer det nada på den fronten.
Hadde dog vært finfint med et treff for å få sparket i gang igjen, det pleide å funke før.

Hah! Der er skap-scrapperene jeg snakket om! Nå er både Katta og Gyda her - de er gode gamle kjente scrappere for flere sikkert. *på østlandet ihvertfall*

Gammel 13-04-12, 06:21   #35
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hah! Der er skap-scrapperene jeg snakket om! Nå er både Katta og Gyda her - de er gode gamle kjente scrappere for flere sikkert. *på østlandet ihvertfall*

Hehehe, må ha scrapping-nicket om jeg skal kjenne igjen noen jeg.
Gikk i ammetåke for 15 år siden og ble der...

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.