Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Damer på tur sommer 2012]Hvor vil vi reise?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 11:01   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[Damer på tur sommer 2012]Hvor vil vi reise?

En venninne og jeg fabulerer om å ta en ukes ferie helt i tosomhet i sommer. Men vi aner egentlig ikke hvor vi skal dra.

Vi ønsker oss et sted med shopping, sightseeing og vindrikking på fortausresturanter. Det trenger ikke være alt for varmt, men en opplevelse av sommer er fint. Vi prøver å dra på helgeturer sammen en til to ganger i året, så vi prøver å ikke "bruke opp" et sted som er passelig for helgeturer. Egentlig drømmer vi om Ney York, men vi innser at det ikke blir i år.

Så, hvor skal vi dra? Jeg tar gjerne i mot tips om hoteller og opplevelser i aktuelle byer også. Det er en ferie hvor vi heller blir en dag eller to kortere i steden for å spare på hotellutgifter, om det er nødvendig. Og tidsrom? Uke 27/28.

Gammel 12-04-12, 11:03   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Damer på tur sommer 2012]Hvor vil vi reise?

Barcelona? (har lyst selv)
Riga? (har vært, ok shopping og herlig spaopplevelser)
Berlin? (har lyst selv)
Gdansk? (har lyst)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 11:03   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Roma.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 11:26   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

PÅ sommeren, en uke alene uten barn.
Da ville jeg ha dratt til en by hvor det også er mulig med strandliv.
Malaga, evt Fuengirola. Barcelona, Valencia, Nice eller en kystby i Portugal.

Gammel 12-04-12, 11:54   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg og, pluss Alghero på Sardinia, Palermo på Sicilia. Og forresten Palma på Mallorca. Hjelpsom?

Gammel 12-04-12, 12:07   #6
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sukk. Der der må være en drøm!

Jeg tror egentlig jeg hadde styrt unna Roma, selv om det er min store drøm. Det blir varmt i Roma om sommeren.
Tror jeg hadde gått for ett eller annet sted med mulighet for bading. Gresk øy! En eller annen gresk, langtvekkistan mindre kjent gresk øy!
En uke der...

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 13:05   #7
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det er bare å ikke være gift med barnas far lenger, og dele omsorgen.

Roma er for varmt, jeg har vært der i juli før. Takk for tips, jeg tar gjerne i mot fler

Gammel 12-04-12, 14:00   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Barcelona eller Palma på Mallorca. Begge steder har storbyliv, kjempe bra shopping, mengder av fortausrestauranter og strender.

Kort flytid begge steder og direktefly fra Norge

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.