Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdag på Gigagøy o.l.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 13:44   #1
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Ja, du sier noe Tally.

Siden det tross alt er 40 min kjøring hver vei, tenker jeg at da kan man like gjerne sitte der. Og den som kjører, den kjører liksom.
Jeg kan selvfølgelig snakke med de andre foreldrene. Ikke noe problem. Vel, sett bort ifra at jeg hører dårlig så jeg bruker høreapparat. I den settingen der vil det være vanskelig å føre en normal samtale mer enn en-til-en. Også har jeg Tinnitus, og den vil jo forverres for en periode. Det er nå så...

Mannen jobber hele helgen, og eldste skal på dommerkurs fredag kveld og lørdag. Så ja, jeg har litt arrgh-approach i utgangspunktet.

Vi pleier normalt sett ikke å følge pompen i bursdag nei. Det skulle tatt seg ut. Men siden det er så langt å kjøre, og det er søndag, har man ikke så innmari mange alternativer heller. Og mtp sko problematikken må jeg evt være sikker på at den han kjører med klarer å få han til å ta de på, og evt forklare for personalet hvorfor han må ha de på.

Også må jeg snakke med mor til bursdagsbarnet. Pompen er skrekkelig kresen, og spiser ikke alt som sto på menyen for å si det sånn. Jeg aner jo ikke hvilken av de pakkene de har valgt heller. Også drikker han ikke brus, så de må ha et alternativ til drikke.

Med de plagene du beskriver, ville jeg ikke oppholdt meg på Gigagøy over lengre perioder. Det er vel et av de mest bråkete stedene jeg vet om.
Det ligger Hageland nesten rett over veien for Gigagøy. De bygger om ute, så jeg vet ikke noe om hvordan det er ikke der for tiden. På Triaden ligger det en Egons restaurant. Ellers kan du kjøre bort til Lørenskog hus. Der er det Cafe, Peppes, Burgerking, Kino osv. Eller ta turen ut til Losby Gods/aktivitetsgård for en søndagstur i mens.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.