|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det noe felles for dem du har falt for?Hadde en diskusjon med ei venninne om dette -- er det noen fellesnevner for dem vi i årenes løp har falt for?
|
|
|
#6 |
|
One of These Days
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Klarer ikke å finne noe, faktisk. Høye, korte, lyse, mørke, morsomme, alvorlige, overfladiske, dype ... nei, finner ingen fellesnevner, men mine venninner vil sikkert klare å se det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De har alle vært menn. Bortsett fra det har de i grunnen vært temmelig forskjellige alle sammen.
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De er ganske lave menn (På høyde med meg (175) (Ups, kom på at dette ikke gjelder for ham jeg er gift med da
|
|
|
#10 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?
Samme her,jeg kan ikke klare å se noe fellestrekk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Curlingkone
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Nå er det fryktelig lenge siden da, og jeg var ung da jeg møtte mannen. Så de jeg var med før han var ikke mange, men jeg fikk da testet ut litt forskjellige typer. De mennene jeg måtte finne kjekke, eller bli småbetatt av nå er enten ganske like min mann, eller totalt forskjellige fra min mann, og da også gjerne en del eldre.
|
|
|
#13 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De har vært tullinger alle sammen.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Ekstroverte og selvsikre. |
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?
Dette gjelder for såvidt for meg også.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Åhja, alle har vært eldre enn meg. Min eksmann den som har vært nærmest meg i alder, ellers har det vært en del år. Min kjæreste har aldersforskjellrekord, da. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Samtlige av mine kjærester før mannen min har vært over 1,90. De fleste nærmere 2 meter. Mannen jeg er gift med i dag er 1,71. Kanskje jeg burde skjønt litt tidligere at høye menn og meg ikke passet sammen?
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Stort sett høye menn, men ikke uten unntak.
|
![]() |
|
|