Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Til dere som leter etter ny Simo vogn 2011 modell

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-12, 22:53   #21
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til dere som leter etter ny Simo vogn 2011 modell

Ja den har jeg sett, den ser fin ut

Gammel 12-04-12, 19:29   #22
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå må jeg si jeg er mektig imponert over meg selv..

Jeg ringte og bestilte en ny duo fra den butikken som hadde igjen. Deretter dro jeg hjem for å vente på hun som skulle hente den vogna jeg allerede har.. Hun fikk et sykt barn og måtte utsette til i morgen.

Det var sol ute, og jeg tenkte jeg skulle ta vogna ut på verandaen for å se over den. Da slo det meg at den faktisk er så ekstremt strøken, så man kan ikke engang se at den er brukt. Ikke falmet et eneste sted, ikke skrapet, ikke rust, den er rett og slett som ny.

Såh, fornuftige meg skal avlyse kjøpet av den nye, og beholde den jeg har. For jeg kjenner at det er litt drøyt å bytte ut vogna bare fordi jeg VET at den ikke er ny. Hadde den vært slitt så hadde det vært en annen sak. Bytte den ut i en helt identisk faktisk, ikke annen farge engang.

Nei, da går jeg heller for enda en vogn, kanskje en Bugaboo bee. Den kjøper jeg ihvertfall brukt, for det blir bare en ekstravogn.

Kan man forresten ha maxi cosi på den?

Gammel 12-04-12, 20:56   #23
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Såh, fornuftige meg skal avlyse kjøpet av den nye, og beholde den jeg har. For jeg kjenner at det er litt drøyt å bytte ut vogna bare fordi jeg VET at den ikke er ny. Hadde den vært slitt så hadde det vært en annen sak. Bytte den ut i en helt identisk faktisk, ikke annen farge engang.

Nei, da går jeg heller for enda en vogn, kanskje en Bugaboo bee. Den kjøper jeg ihvertfall brukt, for det blir bare en ekstravogn.

Kan man forresten ha maxi cosi på den?

Flink assa

Jepp man kan ha maxi cosi på bee og teutonia softbag passer perfekt oppi, utrolig god trille -faktisk så god at jeg har hatt den to ganger

Gammel 12-04-12, 21:03   #24
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ja fader altså.. Jeg må skjerpe meg noen ganger.
Da må jeg kanskje prøve meg på en Bee. De er svindyre brukt, så jeg får lete litt

Gammel 12-04-12, 22:25   #25
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Nå var du flink Levic. Eller, normal.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 22:31   #26
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ja, men jeg har en venninne som mener jeg burde gå for ny. Lukten av ny vogn er fantastisk. Men, jeg skal stå imot. Og heller kjøpe en ny Go sportsvogn, og kanskje en Bee.
Hjelpes for et styyr.

Gammel 12-04-12, 22:33   #27
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Venninna di er teit. Du er flink.

Tre stk!
Gammel 12-04-12, 22:34   #28
Levic

Levic sin avatar

Standard

Hihi, ja denne skal jeg være stolt av lenge!

Gammel 12-04-12, 23:05   #29
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Du kan være stolt av deg selv nå, ja.

Gammel 13-04-12, 15:58   #30
carmenzita

carmenzita sin avatar

Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Det gjør jeg også men han her er så trivelig og hjelpsom at det går helt fint. Jeg skal betale 5848 for en brun Simo kombivogn med stelleveske og solskjerm i samme farge. Frakt er også med i den prisen.

Så det var du som stakk av med den.
Når jeg ringte i går så hadde han en grå kombi og kunne muligens få tak i en sort.
Jeg skal ha brun... og folk på finn må virkelig tro de har gull i vognene sine.

Nesten så jeg har lyst til å sende mail til hun ene som skal ha 5500,og høre om hun vet at de blir solgt ut nye med tilbehør til til rett under 6000,-

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 16:24   #31
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Så det var du som stakk av med den.
Når jeg ringte i går så hadde han en grå kombi og kunne muligens få tak i en sort.
Jeg skal ha brun... og folk på finn må virkelig tro de har gull i vognene sine.

Nesten så jeg har lyst til å sende mail til hun ene som skal ha 5500,og høre om hun vet at de blir solgt ut nye med tilbehør til til rett under 6000,-

Ja jeg har vært på "desperat"! leting lenge nå

Det er helt utrolig hvor mye enkelte tror de brukte vognene deres er verdt. Jeg har forsøkt å prute med hun som skal ha 5500 men hun avslo totalt et bud på kr 4500. Da er vognen brukt i 1 år men likevel skal hun ha bortimot nypris.

Gammel 13-04-12, 16:28   #32
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Hva er greit å betale for en strøken Simo Dou 2010 modell med litt tilbehør? Jeg har ikke peiling på ny eller bruktpris.

Tre stk!
Gammel 13-04-12, 16:36   #33
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg mener rundt 3500 er riktig for en strøken 2010 modell med utstyr.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.