|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hvem har full kontroll på sko? Nessie?Jeg skal snart på flere store arrangementer og messer igjennom jobb og kommer til å gå masse på asfalt.
|
|
|
#2 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har full kontroll på sko? Nessie?Høres ut som du trenger noen fra Camper
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvem har full kontroll på sko? Nessie?
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem har full kontroll på sko? Nessie?Både Falkanger og Skoringen har iallefall El naturalista nå ser jeg, og der er det jo en del utvalg i sko som både kan være kule, gode å gå i og varierende hæl.
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvem har full kontroll på sko? Nessie?Kan det være designforum som holder til der?
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Det ligger jo også en ganske vegg i vegg med Dromendar, som har El nat og den type sko. Både der og den ved Gunnar Ree. Den ved GR har ikke El nat, men andre litt kule merker.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem har full kontroll på sko? Nessie?Og så vet jeg at den skobutikken i Ravnkloa skal ha litt spesielle sko iallefall.
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvem har full kontroll på sko? Nessie?De var kule alle sammen, men jeg ser for meg at de med reim over foten må gås ut litt.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem har full kontroll på sko? Nessie?De har veldig fine sko på «Skodilla» på Hellsenteret også.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Jeg mener Falkanger har de nå? Iallefall så jeg Fly London på Falkanger på City syd i høst. Men som sagt, også «Skodilla» på Hellsenteret.
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvem har full kontroll på sko? Nessie?Ja, vårsko er vel tingen. EL har jeg god erfaring med, men ofte må jeg bruke dem en del før de er skikkelig gode å gå i.
|
|
|
#18 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har full kontroll på sko? Nessie?Av de jeg kan bruke på jobbreise mm. er El Naturalista Duna, lik de Nessie linker til. Og Høgl Comfort pumpes med grove såler, kjøpt hos Eurosko. Et par Camper skoletter med hæl, et par Air Step skoletter med hæl, og sist et par Bianco comfort sko med lav kilhæl. Jeg er ikke så god på å kopiere bilder på iPad, beklager.
|
|
![]() |
|
|