|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Wow! Hvilken fjord er det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Wow! Du får begynne å ta innganspenger.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Så fint!! Fin utsikt så skjønner de vil nyte den, men allikevel litt merkelig. Jeg er vokst opp på gård og hadde jo mye åker og eng rundt. Husker en gang to tyske turister stoppet og lurte på om de kunne slå opp telt på eiendommen. Null problem, værsågod. Ehhh. De slo opp teltet ca en meter fra inngangsdøre. Zpezielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Bedre enn hos onkelen min - der kommet det busslaster med tyske turister og tisser på eiendommen. Joda, det er et småbruk, men likevel, da ...
![]() |
![]() |
#27 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Wow for en nydelig utsikt.
![]() |
#29 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Jeg vet jo ikke om de tisset. Men tviler på den altså. Konkluderer vi med at det er helt ok bare man ikke tisser?
![]() |
#30 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?
Ja, men neste gang selger du vafler. Dyre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Fantastisk utsikt! Milde måne der skulle jeg likt og tatt morgenkaffen en solskinnsdag.
![]() |
#33 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Sikkert samme pensjonistene som går forbi køen på kafé. "For de skal jo bare ha middag de".
![]() |
#36 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?RESTAURANT Utsikten. Fint skal det være. Kanskje jeg skal servere vin? Så de føler seg velkommen?
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Vi har også en fantastisk utsikt og opplever relativt ofte, på sommeren, at turister (div. turistbusser o.l bruker å stoppe på en rasteplass et lite stykke unna her) plutselig står i hagen vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det helt normalt å labbe inn i hagen til folk?Som student bodde jeg i kollektiv i en gammel villa på en knaus med fantastisk utsikt over en av Norges største byer, og det skjedde flere ganger at folk kom inn i hagen for å se på eller ta bilde av utsikten. Der måtte de gå opp en lang oppkjørsel og rett forbi inngangsdøra før de så noe, så de kunne ikke være så veldig i tvil om at de befant seg på privat eiendom. Det lot ikke til å affisere dem nevneverdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|