Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikker her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 10:50   #201
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker her inne

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Hvis man gir en rød prikk før man har har skrevet nok innlegg, blir den røde prikken blå da?

Hvis man gir en prikk uten å ha skrevet nok innlegg, så blir den blågrå ja, enten den var ment å være rød eller grønn. Så vil man rødprikke, får man gjøre det klart i kommentaren at det er det man mener.

Gammel 04-10-06, 13:52   #202
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har verken fått eller gitt noen røde her inne, men så er jeg jo "spillerny" her.

Tror ikke jeg har gitt noen røde på NM eller SM. (Rett meg om du vet at jeg tar feil. ) Men har fått en rød der inne. Ble litt provosert av den, for det var et irritert innlegg om sletting av signatur, der jeg ikke sa noe om hvorfor jeg ble irritert, bare at jeg var det.
(Fikk en sorry-grønnprikk etterpå. Må vel si det....)

Silence er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 13:53   #203
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

To ting til:

Likte at man kan se prikkene man har sendt her.

Og hvem er denne rødprikkeren på NM man burde vite hvem er? :nysgjerrig:

Silence er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 13:59   #204
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått min første Ikke verst etter 15 minutter inne

LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 14:00   #205
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Har verken fått eller gitt noen røde her inne, men så er jeg jo "spillerny" her.

Tror ikke jeg har gitt noen røde på NM eller SM. (Rett meg om du vet at jeg tar feil. ) Men har fått en rød der inne. Ble litt provosert av den, for det var et irritert innlegg om sletting av signatur, der jeg ikke sa noe om hvorfor jeg ble irritert, bare at jeg var det.
(Fikk en sorry-grønnprikk etterpå. Må vel si det....)

Himmel og hav, nå er jeg helt svimmel

Først tenkte jeg "hun der har samme avatar som ~Maila~, må prøve å skille dem". Og så så jeg signaturen din og tenkte "jøss, har hun skiftet nick enda en gang!" før det gikk opp for meg at jeg faktisk ikke har sett deg her inne før! (bortsett fra i smily-diskusjonen nettopp), men bare innbilte meg at du hadde vært her hele tiden.

Hei! Gøy at du har kommet inn hit!

Gammel 04-10-06, 14:02   #206
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvem er denne rødprikkeren på NM man burde vite hvem er? :nysgjerrig:

Det vet i hvertfall ikke jeg. Men jeg vet aldri hvem noen er hvis det er til noen trøst

Gammel 04-10-06, 14:02   #207
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått en grønn her.
Har ikke fått gitt noen ennå. Blir jo bare grå og kjedelige. Hvor mange meldinger må man ha for å gi fargerike prikker da? 300?

Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 14:04   #208
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det vet i hvertfall ikke jeg. Men jeg vet aldri hvem noen er hvis det er til noen trøst

Gammel 04-10-06, 14:26   #209
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Himmel og hav, nå er jeg helt svimmel

Først tenkte jeg "hun der har samme avatar som ~Maila~, må prøve å skille dem". Og så så jeg signaturen din og tenkte "jøss, har hun skiftet nick enda en gang!" før det gikk opp for meg at jeg faktisk ikke har sett deg her inne før! (bortsett fra i smily-diskusjonen nettopp), men bare innbilte meg at du hadde vært her hele tiden.

Hei! Gøy at du har kommet inn hit!

Holder på å bli enig med meg selv om hvem jeg skal "være", men alle nick er jo i bruk.

Beholdt avataren for å være litt gjenkjennelig, og så står jo de gamle nickene i signaturen.

Gøy å finne junijenter her inne også.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 10:30   #210
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg har fått min første Ikke verst etter 15 minutter inne

Din første grønne eller røde?

Gammel 05-10-06, 10:38   #211
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Din første grønne eller røde?

Og vi kan alltids ordne den fargen du mangler... :hjelpsom:

Gammel 05-10-06, 13:39   #212
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Og vi kan alltids ordne den fargen du mangler... :hjelpsom:

Gammel 05-10-06, 22:14   #213
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg har fått en grønn her.
Har ikke fått gitt noen ennå. Blir jo bare grå og kjedelige. Hvor mange meldinger må man ha for å gi fargerike prikker da? 300?

30, tror jeg?
Rett meg hvis jeg tar feil!

Gammel 05-10-06, 22:16   #214
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ikke jeg heller.
Føler meg som Tussi noen ganger, som ikke begriper bæret av hva alle andre holder på med

Gammel 06-10-06, 02:28   #215
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

30, tror jeg?
Rett meg hvis jeg tar feil!

Jeg tror du har HELT rett!!

Gammel 06-10-06, 09:58   #216
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Noen som vet om det er grenser for hvor mange prikker man kan gi om dagen, og om man må prikke x antall andre før man kan prikke en person igjen?

Silence er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 11:17   #217
HP
Administrator

HP sin avatar

Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Noen som vet om det er grenser for hvor mange prikker man kan gi om dagen, og om man må prikke x antall andre før man kan prikke en person igjen?

Ja

HP er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 11:35   #218
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det er lov å skrive litt mer utfyllende svar, HP.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 11:37   #219
HP
Administrator

HP sin avatar

Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er lov å skrive litt mer utfyllende svar, HP.

Åh, trodde dette var en skravletråd …

HP er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 11:39   #220
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Jeg har enda ikke fått noen røde! men jeg har fått både grå og grønne.

Delte ut endel grå min første dag her, satser på å bli en flink grønnprikkutdeler etterhvert!

Katrin er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.