Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vaksiner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-12, 22:51   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaksiner

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jepp. Jentungen holder på med Hepatitt A+B vaksineringen og vi betaler 600 og ett eller annet per gang (3 ganger). Rekker dere alle tre A+B før dere skal reise? Det tar jo 7 mnd å bli ferdig vaksinert.

Øh? Jeg har ikke hørt noe om det. Jeg skjønte det sånn at det var en sprøyte for Hepatitt. Vi finner vel ut av det i morgen. Om det skulle ta 7 måneder å bli ferdigvaksinert for å reise til Thailand, så er det vel ikke så mange som hadde kommet seg avgårde. Jeg har googlet ganske mye og ingen steder har det stått noe om det tidsperspektivet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.