|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Studine + Deltidsjobb = prostituert- Du har gjort det før du også.
|
|
|
#42 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Studine + Deltidsjobb = prostituert
Hadde "alt" vært alt dersom studenten ikke var kvinne også? Det plager meg, kjenner jeg. At kvinner tydeligvis er å anse som objekter inntil vi reserverer oss fra det, og vanligvis er vi ikke fritatt selv om vi reserverer oss. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Er frisk!
|
Sv: Studine + Deltidsjobb = prostituertJeg er også naiv... Hadde ikke falt meg inn i søvne en gang at "alt av interesse" skulle bety noe sånt.
|
|
|
|
#44 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Studine + Deltidsjobb = prostituert
Jah! Well put!!
Ja, hva ER det?? At det liksom er helt greit å opptre fullstendig respektløst, under nettopp den vignetten - "det er da lov å prøve seg"!
Nemlig!!
|
![]() |
|
|